پرسپولیس نیوز : سرپرست موقت تیم فوتبال نفت تهران گفت: امروز مردانه تلاش کردیم اما نتیجه را به حریف واگذار کردیم

محسن خلیلی در مورد شکست یک بر صفر نفت تهران مقابل پرسپولیس و حضورش به عنوان سرپرست در نیمکت نفت گفت: تجربه جدیدی بود تا مقابل تیمی که سال‌ها با آن خاطره دارم روی نیمکت بنشینم. همه ما را به عنوان یک پرسپولیسی می‌شناسند.

وی ادامه داد: من و دایی تعصب خاصی روی پرسپولیس داریم. اما در زمان کار شرایط فرق می‌کند. امروز مردانه تلاش کردیم اما نتیجه را به حریف واگذار کردیم. پنالتی زودهنگامی که به سود پرسپولیس اعلام شد کار ما را سخت کرد. ضمن اینکه ما بدشانس بودیم.

سرپرست موقت تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها از موقعیت‌های خود استفاده کردند اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و اگر اینگونه می‌شد شاید نتیجه بازی فرق می‌کرد.

خلیلی در مورد حضورش به عنوان سرپرست روی نیمکت نفت گفت: سرپرست تیم نفت در مسافرت بود اما نتوانست در این بازی حاضر شود و دایی با مشورت باشگاه اجازه داد تیمم به عنوان سرپرست روی نیمکت حضور داشته باشد و فکر می‌کنم این شرایط نهایت یک بازی دیگر ادامه داشته باشد. در حال حاضر کنار دایی هستم و سعی می‌کنم از وی نکات جدید یاد بگیرم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در فصل جاری عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و نسبت به فصل گذشته بسیار پیشرفت کرده است. برانکو با جذب بیرانوند و سیدجلال حسینی نقاط ضعف پرسپولیس در فصل گذشته را برطرف کرده و تیم از نظر تاکتیکی بهتر شده است.

سرپرست موقت تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: به عنوان یک هوادار از شرایط کنونی پرسپولیس خوشحالم و فکر می‌کنم این تیم جزو تیم‌های قدرتمند و از مدعیان اصلی قهرمانی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)