مهاجم اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بود.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با فارس، درباره قهرمانی تیم پرسپولیس بعد از برد مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: دیشب بازی خوبی بود. بالاخره تیم مس جز تیم‌های با‌کیفیت لیگ است. دیدید که در بازی با پرسپولیس زیر توپ نزدند. از وقتی که محرم نویدکیا به این تیم آمده شرایط آنها بهتر شده است. در بازی دیشب مسی‌ها حملات پرسپولیس را خوب خنثی کردند اما بالاخره فشار زیاد بود و حمایت هواداران باعث شد تا قدرت تدافعی مس رفسنجان کم شود. فشار پرسپولیس و فشار هواداران بالاخره سد دفاعی مس را شکست و پرسپولیس برد. به نظرم فصل خوبی بود و تنها تیمی که مستحق قهرمانی بود پرسپولیس بود.

وی درباره اینکه استقلال هفته‌ها صدرنشین لیگ بود اما در نهایت پرسپولیس قهرمان شد افزود: از همان موقع هم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر بود. به خاطر فرم ، پرسپولیس بازی مو‌قعیت‌های زیادی در بازی‌ها داشت اما استقلال نشان داد در خلق موقعیت مثل پرسپولیس موفق نیست و به همین خاطر معتقدم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر بود.

خلیلی در خصوص تجربه قهرمانی خودش با پرسپولیس در ۱۶ سال قبل ادامه داد: قهرمانی ما در سال ۸۷ قابل قیاس با این قهرمانی نبود. قهرمانی ما یک قهرمانی تازیخی و دراماتیک بود. به نظرم هیچ وقت آن شرایط تکرار نمی‌شود چرا که جلوی ۱۲۰ هزار هوادار قهرمان شدیم و برای من آن قهرمانی جذاب‌تر بود. البته هر قهرمانی لذت دارد و این قهرماتی هم لذت‌بخش بود. به همه پرسپولیسی‌ها این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه نقش کدام بازیکن در قهرمانی پرسپولیس بیشتر بود گفت: نمی‌شود گفت یک بازیکن همیشه خوب بوده چرا که بازیکنان فراز و نشیب‌های زیادی دارند اما همه عوامل و بازیکنان کمک کردند تا پرسپولیس قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)