پرسپولیس آقای گل را می خواهد؟

مرجع خبری پرسپولیس : براي هواداران پرسپوليس نام محسن خليلي تداعي‌كننده خاطرات خوب است. قهرماني در ليگ هفتم، كسب عنوان مشترك آقاي گلي و به خصوص گلزني در دو دربي پشت سر هم.

 

 همه این ها باعث شده تا پرسپوليسي‌ها از او خاطرات خوبي داشته باشند البته علي دايي هم سالي كه با سايپا قهرمان شد گل‌هاي زيادي را از اين بازيكن به ياد دارد. خليلي طي 3 سال اخير، يك فصل را به خاطر مصدوميت از دست داد و در 2فصل ديگر 2 قهرماني را در كنار ساير بازيكنان به دست آورد.

 

 او حتي در بازي‌هاي جام حذفي، به خصوص بازي با پتروشيمي تبريز هم عصاي دست دايي بود اما بعد از دوران مصدوميت با آن روزهاي خوبش فاصله گرفته بود و شايد همين فاصله دايي را مجاب به جذب و مذاكره با مهاجماني همچون غلامرضا رضايي، انصاري‌فرد و خلعتبري كرده كه البته اين مهم حق دايي است كه براساس تفكراتش بازيكن بگيرد چون او به عنوان نفر اول كادر فني بايد پاسخگوي عملكردش باشد، آن هم در تيمي كه هوادار چند ده ميليوني دارد.

 

 

 

اما شكل برخورد با بازيكني مثل خليلي بايد طوري باشد كه زحمات او و گل‌هايي كه براي پرسپوليس زده فراموش نشود. تا امروز با او تماسي براي تمديد قرارداد نگرفته‌اند و اعلام هم نكرده‌اند كه تمايلي به اين كار دارند يا نه. در واقع مي‌توان اينطور پيش‌بيني كرد كه خليلي همچنان منتظر پرسپوليس است و همانطور كه بارها اعلام كرده گزينه اولش اين تيم است و احتمال دوم اين است كه باشگاه پرسپوليس مي‌خواهد در وهله اول تكليفش از بابت خريدهاي جديد مشخص شود و اگر به هر دليل نتوانست آنها را بگيرد سراغ گلزن تيم خودش برود و احتمال سوم اينكه شايد هيچ كدام از دو مورد فوق نباشد، آن وقت بايد ديد در صورت تمايل باشگاه به تمديد قرارداد آيا خليلي در صورت جذب چند مهاجم حاضر به ماندن مي‌شود يا نه.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)