مدافع سپاهان گفت: امیدوارم ۲ روز دیگر هواداران سپاهان از من گلایه نکنند که تکلیف ماندنت در سپاهان به کجا رسید چون هنوز هیچ صحبتی در مورد تمدید قرارداد از طرف باشگاه با من نشده است.

 

 فصل نقل و انتقالات برای سپاهان چطور به پایان رسید؟

بازیکنان خوبی گرفتیم. بازیکنان جوان و عمدتا کسانی که مطرح و نامی نیستند. البته شاید برخی از آنها اسم و رسم نداشته باشند اما در لیگ فصل آینده اسم‌های زیادی را از سپاهان خواهید شنید. در تمرینات این دسته از بازیکنان را خوب دیدم. البته این نحوه بسته شدن تیم به تفکرات ویسی برمی‌گردد که همیشه با حضور جوانان تیم می‌بندد. او در استقلال خوزستان هم به همین شکل تیمش را بست و قهرمان شد و امیدوارم امسال هم در سپاهان بتواند موفق باشد و دوباره با شکل‌گیری سپاهان همیشگی، دل هواداران نیز شاد شود.

 شرایط خودت چطور است؟

شرایطم خوب است. در حال تمرین با تیم هستم و تا اینجا کارها خوب پیش رفته است.

 گویا با لطف مسئولان تراکتورسازی زودتر از موعد مقرر مجوز حضورت در سپاهان صادر شد.

درست است. از تراکتورسازی تشکر می‌‌کنم که این مجوز را به من داد. من خاطرات خوبی از تراکتور و هوادارانش دارم و برای این تیم امیر قلعه‌نویی آرزوی موفقیت می‌کند. مطمئنا همیشه آنها را دوست دارم و جایشان در قلب من است.

 کار با قلعه‌نویی چطور بود؟

از قلعه‌نویی خیلی چیزها یاد گرفتم و از تجربیاتش استفاده کردم و سعی می‌کنم از چیزهایی که می‌گفت نیز استفاده کنم. البته خودش می‌داند که چه چیزهایی به من گفته است. او همیشه به من نصیحت می‌کرد که ساده‌تر بازی کنم اما همین‌قدر بدانید که قلعه‌نویی قلبا من را دوست داشت.

سال گذشته سپاهان پس از چند سال موفقیت یک ناکامی مطلق را تجربه کرد. فکر می‌کنید امسال دوباره سپاهان موفق شود؟

ما سعی می‌کنیم امسال دوباره سپاهان واقعی را با ویسی بسازیم. تلاش‌مان این است که هرچه که در وجودمان داریم برای سپاهان بگذاریم و دیگر هرچه که خدا بخواهد.

 از شواهد اینطور برمی‌آید که ویسی هم علاقه زیادی به شما دارد.

من هم او را دوست دارم.

سپاهان امسال را در حد یک مدعی قهرمانی می‌دانید؟

چرا نباید اینطور باشد. اینجا سپاهان است و باید برای قهرمانی بجنگیم.

 تو در بین بازیکنانی که از آنها خواسته بودند تا به سپاهان تخفیف بدهند نبودی؟

من نیم‌فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و هنوز در مورد تمدید قراردادم با من صحبتی انجام نشده است؛ فقط امیدوارم 2 روز دیگر هواداران سپاهان به من گلایه نکنند که تکلیف ماندنت در سپاهان به کجا رسید چون هنوز هیچ صحبتی در مورد تمدید قرارداد از طرف باشگاه با من نشده است.

 دلت است که در سپاهان بمانی؟

با سپاهان خاطرات خوبی داشته و دارم و دیگر هرچه قسمت باشد. من سپاهان و هودارانش را دوست دارم.

به عنوان سوال آخر؛ پس از پایان دوران سربازی باید دوباره منتظر دعوتت به تیم ملی باشیم؟

من تمام تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم و دیگر هرچه که خدا بخواهد. امیدوارم خوب کار کنم و نظر کادر فنی تیم ملی را جذب کنم. اگر دعوت شوم که خیلی خوب است اگر هم دعوت نشدم که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم تا به جام جهانی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)