پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم و از تماشاگران‌مان ممنون هستم که در روز غیر تعطیل به استادیوم آمدند، کسب این ۳ امتیاز از نان شب واجب‌تر بود.

شجاع خلیل‌زاده بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت:خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم و از تماشاگرانمان ممنون هستم که در روز غیر تعطیل به استادیوم آمدند، دست آنها را می‌بوسم. این ۳ امتیاز از نان شب واجب‌تر بود.

وی در خصوص غیبت سید جلال در ترکیب پرسپولیس گفت: سید جلال با تشخیص مربی تیم بازی نکرد ولی او بازیکنی است که ۳ سال در کنارش چیزهای زیادی یاد گرفتم. من فکر می‌کنم او کمی خسته بود. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم موفقیت پرسپولیس است و ممکن است من هم یک روز بیرون بنشینم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی زود کارت زرد گرفت گفت: مجبور بودم بازیکن حریف را بزنم چون ممکن بود دروازه ما باز شود و در آن صورت کار سخت می‌شد.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه دربی قرار است با حضور ۹۰ درصدی استقلالی‌ها برگزار شود گفت: من با این موضوع موافقم، استقلال تیم بزرگی است و اگر در این بازی تماشاگران انها بیشتر باشند در آن صورت ما هم در بازی برگشت با تعداد بیشتری از آنها میزبانی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)