خلیل آزمون با گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت آنها نسبت به تعهدی که در خصوص پسرش متقبل شده بودند، کوتاهی کردند.

به گزارش مهر، سردار آزمون که برای همراهی تیم جوانان به ایران سفر کرده بود برای بازگشت به مسکو و پیوستن به تیم رابین کازان با مشکل مواجه شد.

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان سالانه سه بار می‌تواند از معافیت تحصیلی خود استفاده کند اما چون برای بار چهارم به کشور آمده بود با مشکل خروجی مواجه شد.

خلیل آزمون در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ما قبل از اینکه سردار به ایران بیاید به مسئولان فدراسیون فوتبال گفتیم چنین مشکلی وجود دارد و آنها گفتند نگران نباشیم و مشکل را حل می‌کنند. اما به وقتش که شد اصلا کاری انجام ندادند. آقای کفاشیان زنگ زد و گفت برای حل مشکل با مسئولان مربوطه مکاتبه می‌کند اما این مکاتبات معمولا زمان می‌برد در حالیکه سردار باید خیلی زود به روسیه بازمی‌گشت تا در تمرینات رابین کازان حاضر شود.

وی در ادامه گفت: ببینید تیم رابین کازان روز یکشنبه بازی داشت بنابراین سردار این بازی را از دست داد. من مطمئنم که جریمه نقدی هم خواهد شد. رابین کازان یک تیم حرفه‌ای است و مشکلاتی از این دست برای آنها قابل توجیه نیست. در حال حاضر به پسر من به عنوان کسی که دچار تخلف شده نگاه می‌شود و قطعا این بی انضباطی از چشم آنها دور نخواهد ماند.

خلیل آزمون با تشکر از مدیریت گذرنامه استان گلستان افزود: جا دارد اینجا از همه کسانی که به ما کمک کردند تا این مشکل حل شود تشکر کنم. مدیریت گذرنامه استان گلستان، رئیس نظام وظیفه، سردار احمدی مقدم و به ویژه محمد رویانیان که کمک بزرگی به ما کردند تا این مشکل حل شود. مطمئنم اگر مدیرعامل پرسپولیس وارد عمل نمی‌شد سردار دیشب نمی‎توانست راهی مسکو شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)