پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس تمام مدافعانش را حفظ کرد و برایم بهتر بود که به این تیم نروم.

شجاع خلیل زاده پیش از ملحق شدن به اردوی تیم سپاهان در کشور اسلوونی اظهار داشت: همانطور که همه می دانند من از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم. با توجه به توافقات انجام شده صلاح دیدم به سپاهان بروم و امیدوارم در این تیم موفق باشم.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس را انتخاب نکرد ادامه داد: پرسپولیس تمام مدافعانش را حفظ کرد و برایم بهتر بود که به این تیم نروم. با توجه به اینکه جام جهانی نزدیک است می خواستم به تیمی بروم که در آنجا بازی کنم و نیمکت نشین نباشم. می خواهم روزهای خوبی در سپاهان داشته باشم و اولین جام ورزشی ام را در این تیم به دست بیاورم.

خلیل زاده با تمجید از سالهایی که در مس کرمان حضور داشت، افزود: سالهای خوبی را در کرمان سپری کردم. هیچ کجای ایران مردمی به نجیبی و خونگرمی کرمان ندارد. در این 5 سال که در کرمان بودم اصلا احساس غریبی نکردم و انگار که در شهر خودم بودم. دست مردم کرمان را می بوسم و امیدوارم باز هم بتوانم پیراهن مس را بر تن کنم.

خلیل زاده درباره اینکه گفته می شد رضایت نامه اش مشکل دارد و جعلی است گفت: دیدید که اصلا چنین چیزی نبود. رضایت نامه من هیچ مشکلی نداشت و به صورت قانونی با سپاهان قرارداد بستم.

وی درباره صحبتهای مسئولان مس کرمان خاطرنشان کرد: برای مسئولان باشگاه مس احترام قایلم و فعلا صحبتی در این باره ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)