پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز متوجه شدیم که ظاهرا رضایی نمی خواهد در ایران به بازی ادامه دهد و در  هر حال از باشگاه پرسپولیس تشکر کرد.

پندار خمارلو درباره وضعیت پیوستن کاوه رضایی به پرسپولیس اظهار داشت: ما دو، سه نوبت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با کاوه رضایی صحبت کردیم. صحبت هایی ما درباره اصول فنی و اخلاقی و بحث های قراردادی بود. هواداران ما دیدند که درباره انتقال کنعانی زادگان چه اتفاقاتی افتاد. کاوه رضایی هم قرار شد که شنبه حضور پیدا کند اما امروز متوجه شدیم که ظاهرا رضایی نمی خواهد در ایران به بازی ادامه دهد و در  هر حال از باشگاه پرسپولیس تشکر کرد.

وی ادامه داد: کاوه به گزینه های دیگری فکر می کند. باشگاه نمی تواند منتظر بماند به همین خاطر باید گزینه های خود را انتخاب کند.

خمارلو درباره احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال خاطرنشان کرد: نظرات باشگاه استقلال محترم است و ما هم کار خود را انجام می دهیم. قطعا بازیکن هم طبق اصولی که دارد رفتار می کند. ما نمی دانیم که آیا کاوه به آن تیم می رود یا خیر. اینطور نیست که در فصل نقل و انتقالات تنها روی یک بازیکن زوم شود بلکه بازیکنان مختلفی مورد نظر باشگاه ها هستند.

وی درباره اینکه آیا مشکل با رضایی بر سر مسائل مالی بود یا نه گفت: البته من درباره مبالغ نمی توانم توضیحی بدهم. زیرا مبالغ ممکن است بالا و پایین شود و به همین خاطر عنوان نشود بهتر است. بحثی که ما با کاوه داشتیم درباره مفاد قرارداد بوده است. کاوه عنوان کرده که یک پیشنهاد خارجی دارم و  اولویت من بازی در خارج است.

خمارلو درباره اضافه شدن بازیکن خارجی به پرسپولیس بیان داشت: برانکو در این رابطه با تفکر بیشتری حرکت می کند ما قطعا یک مهاجم و دفاع خارجی خواهیم داشت اما اینکه از کدام کشور باشند هنوز مشخص نیست . برانکو در حال بررسی بازیکنان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)