پرسپولیس نیوز :  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یاد گرفته‌ایم در زمین غیر از حریف با عوامل دیگر هم بجنگیم و فقط امیدوارم برنده بازی امروز داور باشد.

پندار خمارلو ، در واکنش به درخواست مسئولان باشگاه تراکتورسازی از نماینده سازمان لیگ برای تغییر داور (محسن ترکی) بازی امروز این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌دانم چرا همیشه قبل از بازی‌های پرسپولیس، حریفان ما چنین جوی را ایجاد می‌کنند. پیش از بازی با سایپا هم دقیقاً این اتفاق رخ داد و همه دیدند در جریان بازی داور یک پنالتی اشتباه را علیه پرسپولیس اعلام کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه حریفان ما یاد گرفته‌اند که با طرح این مسائل بازی را تحت تأثیر قرار بدهند. همیشه بعد از طرح این مسائل پرسپولیس است که از اشتباهات داوری متضرر می‌شود. به گواه تمام کارشناسان این پرسپولیس بوده که از اشتباهات داوری متضرر شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیسی‌ها از انتخاب محسن ترکی برای قضاوت این بازی اعتراض دارند یا خیر، گفت: ما چه اعتراض بکنیم و چه اعتراض نکنیم فرقی ندارد. ما یاد گرفته‌ایم که در زمین غیر از حریف با عوامل دیگر هم بجنگیم. فقط امیدوارم بعد از بازی امروز تراکتورسازی – پرسپولیس داور برنده مسابقه باشد.

تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)