پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: نمی دانم کسر ۶ امتیاز به دلیل طلب ژوزه از کجا آمده است. ما در این لحظه با این مساله مواجه نیستیم ، بلکه تلاش داریم تا با اقداماتی که در حال انجام هستیم و با کمک هواداران، از قرار گرفتن پرسپولیس در آن شرایط جلوگیری کنیم.

پندار خمارلو در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی مربیان در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با خطر کسر امتیاز به دلیل احکام بین المللی وپرونده ژوزه ، اظهار داشت: خطر کسر ۶ امتیاز در این مقطع غیرقابل باور است. نمی‌دانم این خطر کسر ۶ امتیاز از کجا آمده است؟!

حکم ژوزه هنوز صادر نشده و فقط حکم دستیارانش آمده است اما برخی می‌گویند باشگاه پنهان کاری می‌کند که به هیچ وجه اینگونه نیست . ما باید پول ژوزه را بدهیم و در این مورد شکی نداریم. اما وقتی حکم صادر شود، مهلت قانونی ۲۰ روزه یا ۳ هفته‌ای می‌ دهند و ممکن است پس از آن مهلت قانونی، حکم به سقوط به دسته پایین‌تر، کسر ۶ امتیاز یا ۳ امتیاز و یا هر حکم دیگری بدهند. این خطر به شکل بالقوه برای آینده وجود دارد اما باشگاه فی‌المجلس محرومیتی ندارد. بخشی از مشکلات با کمک اسپانسر و هواداران حل شده است. مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه افزود: میزان بدهی پرسپولیس حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است نه ۱۷۰ میلیارد، که ما آن را هم به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم. نیمی از آن مربوط به بدهی و مالیات است که در گذشته به دلیل عدم تایید حساب های باشگاه مالیات علی الراس شده است که در اینجا جا دارد از شما رسانه‌ها خواهش می‌کنم هواداران را نگران‌تر نکنید. باشگاه فعلاً در مورد پرونده ژوزه با کسر ۶ امتیاز تهدید نمی‌شود اما شکی نیست که باید این پول را پرداخت کنیم. در مورد دستیاران ژوزه حکم آمده و مهلت داده شده است که در حال سازماندهی برای حل این مشکل هستیم تا به مرحله کسر امتیاز نرسیم.

خمارلو گفت: بحث بدهی ما و موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا جدی است اما بحث تسویه به این شکل نیست. ما باید میزان بدهی‌هایمان را اعلام کنیم و مبلغی که اعلام شده رقمی است که ما به فدراسیون فوتبال گفتیم چرا که از کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی را نمی‌توان پنهان کرد. با اداره مالیات هم صحبت کردیم چون با حل شدن موضوع مالیات، کمر بدهی‌های ما می‌شکند. با بازیکنان قدیمی که طلبکار هستند هم حرف زده‌ایم تا بتوانیم از فرصت قانونی استفاده کنیم. آقای تاج و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال هم به ما کمک می‌کنند. همچنین از رسانه‌ها توقع داریم که این مسائل را پیگیر باشند تا مشکلات حل شود.

وی در توضیح تکمیلی تصریح کرد: اگر کاری نکنیم ، قطعا مشکلات و بحران های جدی پیش می آید . باشگاه با درک این شرایط دست به کار شده است. مذاکرات گوناگونی هم با طلبکاران جریان دارد. مسوولان ذیربط در بخش های مختلف نیز قطعاً یاور پرسپولیس و میلیون ها هوادار آن هستند و هواداران هم که همواره از تیم خودشان حمایت کرده اند. تمام این کار ها در حال انجام است تا خطر هایی مثل کسر امتیاز ، سقوط به دسته پایین تر یا مشکل برای حضور در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به وجود نیاید و از این باشگاه دور شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)