پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با وجود مشکل زمین در تمرین امروز، سرمربی از اجرای برنامه‌ها راضی بود و اهداف اردو تحقق یافته است.

پندار خمارلو در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس افزود: با برنامه‌ریزی که کادر فنی داشت و تمرینات سنگینی که بازیکنان انجام دادند، بنابر اعلام کادر فنی؛ اهدافی که برای این اردو طراحی شده بود، محقق و از زمانی که داشتیم به خوبی استفاده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با تاخیر پرواز سه‌شنبه، بعد از ساعت 21 به کیش رسیدیم اما تمرینات از صبح چهارشنبه و روزی دو جلسه انجام شد. تمرینات هم در چمن و هم در سالن دنبال می‌شد و هر دو گروه تمرینات را بعضا در یک نوبت داشتیم که گاهی برنامه تمرینی تا دو ساعت به طول انجامید. فشار تمرینات به شکلی بود که بازیکنان برای ناهار و شام هم به سختی حاضر می‌شدند و از هر زمانی برای استراحت استفاده می‌کردند. با این شرایط با توجه به اینکه تمرینات طی امروز و فردا هم دو نوبت در روز خواهد بود، آقای ایوانکوویچ تشخیص دادند روز جمعه تمرین تعطیل باشد تا بچه‌ها از فضای جزیره هم بهره‌مند شوند که در این میان در نوبت بعدازظهر جمعه بعضی برای خرید رفتند اما خیلی‌ها هم بودند که یا استراحت در هتل را ترجیح دادند یا اینکه سراغ ورزش‌های آبی رفتند تا تنوع و تفریحی داشته باشند که این موارد هم به دلیل تاثیر روحی و روانی مورد توجه بود و در عمل زمان از دست رفته‌ای نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ارتباط با اینکه به نظر می‌رسد در نگاه بخشی از افکار عمومی شرایط زمین در تمرین صبح امروز کل این اردو را تحت‌الشعاع قرار داد، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم از شرایط اردو راضی بودند که در اظهارات ایشان هم موجود است. البته شرایط زمین برای تمرین صبح مورد نظر ما نبود که در این ارتباط آقای خوردبین توضیحات کاملی را در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ارائه کردند و دیگر به آن ورود نمی‌کنم اما آنچه بدیهی است در شرایط غیر اردویی امکان تحقق برنامه‌هایی که در این چند روز از سوی کادر فنی طراحی شد، وجود نداشت و آقای ایوانکوویچ و اعضای کادر فنی اذعان داشتند که به اهداف خود رسیده‌اند. به طور قطع اگر شرایط اردویی نبود و بازیکنان از نظر تغذیه و استراحت تحت نظر نبودند شرایط جوی و امکانات اینجا نبود، امکان وارد آوردن چنین فشاری وجود نداشت.

خمارلو تصریح کرد: آقای برانکو خود نیز این موضوع که اهداف از پیش تعیین شده اردو محقق نشده است را رد می‌کنند و خوشبختانه کارها طبق برنامه پیش رفته است و امیدواریم تاثیر این برنامه‌ریزی کادر فنی و همت و غیرتی که بازیکنان برای تحمل این فشار به خرج دادند را در بازی‌های آتی ببینیم. آنچه مسلم است، اینکه واقعا می‌توان این مساله را حس کرد که بچه‌ها مصمم هستند با تلاش هر چه بیشتر، نتایج مورد نظر خود، باشگاه و هواداران را کسب کنند و به یاری خدا و با حمایت هواداران این امر محقق خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)