رسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آن مسئولی که می‌گوید اتفاقات تبریز بازخورد اتفاقات تهران است به این سوال پاسخ دهد که آیا در فرودگاه تهران تا به حال علیه تراکتوری‌ها شعار یا فحاشی شده است؟

پندار خمارلو در خصوص اتفاقات فرودگاه تبریز که روز چهارشنبه رخ داد، گفت: حدود ۱۰۰ نفر که تماشاگران تراکتورسازی بودند به فرودگاه آمده و به مرحوم نوروزی، برانکو، خوردبین و همه فحاشی می‌کردند و ما هیچ امنیتی نداشتیم به همین دلیل مجبور شدیم ساعتی در فرودگاه بمانیم تا در نهایت با اسکورت پلیس موفق شدیم از فرودگاه خارج شویم البته باید بگویم که از قسمتی از فرودگاه خارج شدیم که سایر مردم هم خارج می‌شدند اما نکته عجیب برای ما این بود که هیچ یک از مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای جلوگیری از این اتفاقات به فرودگاه نیامده بودند و متأسفانه فقط به ما فحاشی شد.

وی ادامه داد: قطعاً از اقدامات رخ داده از باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد و این موضوع را پیگیری می‌کنیم حتی همان لحظه به ناظر بازی و مسئولان مرتبط دیگر تماس گرفتیم تا به آنها بگوییم شرایط چطور است. ما یک ساعت در فرودگاه معطل شدیم و این عده از هواداران خواستار این بودند که ما به تهران برگردیم! آیا تا به حال چنین اتفاقات مشابهی از سوی هواداران پرسپولیس رخ داده است؟ ما فیلم تمام اتفاقات رخ داده را ضبط کردیم تا بعداً کسی زیر آن نزند و ما را متهم به جو سازی یا مسائل دیگر نکنند چون سند این اتفاقات را داریم. این تنش‌ها باعث شد که حتی آقای برانکو که قصد داشت در نشست خبری قبل از بازی حاضر شود نتواند خودش را به موقع به این کنفرانس خبری برساند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به مصاحبه رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی که عنوان کرده بود اتفاقات رخ داده در تبریز بازخورد اتفاقات مشابه در تهران است، افزود: این آقا که این صحبت‌ها را کرده بگوید که چه اتفاقی در تهران رخ داده؟ آیا هواداران پرسپولیس به فرودگاه رفته و علیه تراکتوری‌ها شعار داده‌اند؟ قطعاً اگر موضوعی بود خبرنگاران و رسانه‌ها آن را مطرح می‌کردند. بار قبلی هم که ما به تبریز آمدیم خبرنگاران و عکاسان توسط لیدرها و هواداران این باشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند حتی همین آقای مسئول در آن اتفاقات حضور داشت و برخوردها را دید اما آیا در تهران از این اتفاقات رخ داده است؟ اگر تراکتوری‌ها ادعایی در این زمینه دارند فیلم آن را منتشر کنند. ما شکایتمان را به کمیته انضباطی و فیلم اتفاقات رخ داده را به سازمان لیگ ارائه می‌دهیم تا مسئولان مربوطه در این خصوص نظر دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)