پرسپولیس نیوز : مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مگر لباس پرسپولیس قاچاق است که بخواهیم آن را با پنهان کردن وارد کشور کنیم؟

پندار خمارلو در خصوص مشکلی که برای پیراهن‌های جدید پرسپولیس پیش آمده و مسئولان گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اجازه خروج این لباس‌ها را به مسئولان پرسپولیس نداده‌اند،‌ گفت: همانطور که می‌دانید قرارداد ما با شرکت جیووا تمام شد و پس از مذاکره با شرکت‌های مختلف در نهایت با شرک جوما به توافق رسیدیم. از طرفی با توجه به عجله‌ای که داشتیم تا لباس‌ها را تحویل بگیریم به همین دلیل بخشی از البسه را در دبی تحویل گرفتیم که باید آن را به خودمان به تهران می‌آوردیم و نمی‌توانستیم این لباس‌ها را در دبی نگه داریم.

وی ادامه داد: البته از آنجا که در دبی امکان چاپ تبلیغات و لوگوی پرسپولیس را نداشتیم به همین دلیل این لباس‌ها را به تهران آوردیم اما بخش دیگری از البسه مانند حوله، دمپایی، جوراب، دستکش، کلاه آفتابی و کلاه زمستانی که نیاز به چاپ تبلیغات را نداشت همانجا بین بازیکنان تقسیم کردیم اما بقیه البسه مثل مثلا 5 دست لباس تمرینی، 20 دست لباس‌های بازی تا پایان لیگ و … را در همان دبی تحویل گرفتیم و چون همانطور که گفتم امکان چاپ روی این لباس‌ها را نداشتیم به همین دلیل لباس‌های بازیکنان را به خودشان دادیم تا با خودشان به تهران بیاورند و اینطور نبود که این لباس‌ها را قایم کنیم یا بین وسایل قرار دهیم. خوشبختانه مسئولان گمرک فرودگاه هم با ما همکاری‌های لازم را انجام دادند و مطمئن باشید اگر قرار بود به قول برخی‌ها قاچاق کنیم هیچ گاه با مسئولان گمرک هماهنگ نمی‌کردیم. به همین دلیل قرار شده است با نامه‌ای از سوی باشگاه لباس‌ها را تحویل بگیریم اما به هر حال برخی به دنبال سوژه و حاشیه برای پرسپولیس هستند تا خودشان را گنده کنند. برانکو با هماهنگی باشگاه 2 روز در دبی ماند اما یکسری نوشتند او در حال پیوستن به الاهلی یا النصر امارات است! به نظر می‌رسد حاشیه‌سازی برای سایر تیم‌ها هوادار ندارد و همه به دنبال این هستند برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنند.

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا لباس‌های جدید را از مسئولان گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل گرفته‌اند، اظهار داشت: هنوز البسه جدید را تحویل نگرفته‌ایم اما فردا یا نهایتا دوشنبه این وسایل را تحویل می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان گمرک برای آوردن البسه جدید هماهنگی صورت گرفته یا خیر،‌گفت: در این باره نامه‌ای نزدیک اما تلفنی صحبت کرده بودیم. هر چند که بار اول نبوده که اینطور لباس آورده‌ایم. چون طبق گفته‌های محمود خوردبین و مسئولان تدارکات یک بار دیگر از دبی البسه آل‌اشپورت را اینطور وارد کشور کردند. تا جایی که من می‌دانم کسی با لباس پرسپولیس قاچاق نمی‌کند اما برخی‌ها برای اینکه کمبودهایشان را جبران کنند این جریان‌سازی‌ها را انجام می‌دهند اما مگر لباس پرسپولیس قاچاق است که بخواهیم این کارها را انجام دهیم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)