پرسپولیس نیوز : برای پست دروازه بانی تیم پرسپولیس گزینه داخلی مدنظر این باشگاه نیست.

در فاصله کمتر از 48 ساعت به پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پرسپولیس هنوز جایگزین دروازه دوم این تیم ایمان صادقی را معرفی نکرده است.

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در این باره گفت: برخلاف شایعات منتشر شده دروازه بانی که مدنظر باشگاه پرسپولیس است ایرانی نیست. در حال انجام مذاکرات نهایی با گزینه مدنظر برانکو هستیم. اما برای جلوگیری از فرصت بازارگرمی برای واسطه گران فعلا از اشاره نام این دروازه بان پرهیز می کنیم.

پندار خمارلو در این باره که در فرصت باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تکلیف دروازه بان پرسپولیس روشن می شود یا نه گفت: ما تا روز قبل از بازی در هفته هجدهم می توانیم دروازه بان جذب کنیم. البته این در شرایطی است که گزینه مدنظرمان بازیکن آزاد باشد. به همین دلیل مشکلی از این بابت وجود ندارد. گرچه تکلیف این موضوع قطعا ظرف امروز یا فردا روشن خواهد شد.

وی همچنین در این باره که گفته می شود بازیکنان پرسپولیس به دلیل دستور باشگاه حاضر به مصاحبه با رسانه ها نیستند گفت: به هیچ عنوان موضوع ممنوع المصاحبه شدن از سوی باشگاه مطرح نشده است. هفته گذشته تعدادی از بازیکنان با مراجعه به باشگاه نسبت به انتشار مصاحبه های خیالی از قول شان در رسانه ها گله مند بودند. به همین خاطر از آنها خواسته شد برای جلوگیری از این موضوع با اطلاع روابط عمومی باشگاه با رسانه ها مصاحبه کنند.

مدیر رسانه ای پرسپولیس اضافه کرد: این به معنی ممنوع المصاحبه شدن نیست. بلکه قرار بود اگر بازیکنی با رسانه X قصد مصاحبه دارد باشگاه در جریان آن باشد. قرار نبود جزئیات مصاحبه با بخش روابط عمومی باشگاه هماهنگ شود. با این حال ظاهرا تعدادی از بازیکنان تصمیم گرفته اند به دلیل اتفاقات اخیر با رسانه ها مصاحبه نکنند که این در حیطه وظایف خودشان است. از این بابت مختار هستند که مصاحبه انجام دهند یا نه.

خمارلو در ارتباط با اینکه از چه زمانی تمرینات پرسپولیس در زمین ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد گفت: هنوز در این باره تصمیم گیری قطعی صورت نگرفته. جزئیات مربوط به بهره برداری باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه شهید کاظمی به زودی اعلام می شود. فقط این را یادآور می شوم که هفته پیش که طاهری سرپرست باشگاه در نامه ای برای قالیباف خواستار واگذاری این ورزشگاه به پرسپولیس شده بود این موضوع مطرح شد اما در جلسه امروز پس از قرعه کشی ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)