پرسپولیس نیوز : مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما حدود 70 درصد دریافتی داشتند و تا پایان فصل مسئولان باشگاه سعی می کنند که این پرداختی را به حداکثر برسانند.

پندار خمارلو در رابطه با برگزاری جشن قهرمانی برای پرسپولیس اظهار داشت: میزبان مراسم امروز سازمان لیگ است و پرسپولیس نیز خودش میهمان محسوب می شود. امیدواریم که مراسم خوبی باشد و هواداران از آن لذت ببرند.

وی افزود: خوشحالم که می بینم هواداران از صبح امروز به ورزشگاه آزادی وارد شدند و ما که در هتل المپیک هستیم، شور و شوق آنها را می بینیم.

مدیرروابط عمومی پرسپولیس درباره سفر این تیم به عمان تصریح کرد: بعد از اینکه مراسم جشن قهرمانی تمام شود، بازیکنان می روند اما باید ساعت 3 بامداد فردا در فرودگاه امام خمینی باشند. ما ساعت 5 صبح راهی عمان می شویم.

خمارلو در ادامه درباره انگیزه پرسپولیس برای برد بعد از قهرمانی گفت: شاید خیلی ها بحثی مثل رکورد امتیازی را مطرح کنند اما این مسائل در حاشیه است و پرسپولیس نمی خواهد بی تفاوت باشد، به ویژه امروز که جشن قهرمانی برگزار می شود و باید پیروز شویم. البته بازیکنان هم به خاطر رکوردشکنی انگیزه بالایی دارند.

وی در پایان درباره میزان پرداختی به پرسپولیسی ها افزود: بازیکنان ما حدود 70 درصد دریافتی داشتند و تا پایان فصل مسئولان باشگاه سعی می کنند که این پرداختی را به حداکثر برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)