پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه خیلی خوب توانست خودش را جمع و جور کند و وارد نقل و انتقالات شود.

مهدی خواجه‌وند در جمع خبرنگاران گفت: رضا نور‌محمدی در فهرست مازاد پرسپولیس نیست.

 

وی در مورد شرایط کاری پرسپولیس گفت: خودتان وضعیت باشگاه را می‌بینید که چه تراکم کاری‌ای داریم. طاهری امروز در باشگاه مستقر شده و کارها را انجام می‌دهد. تراکم کاری را امروز در باشگاه می‌بینید. ما پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌ایم تا بازیکنانی که مدنظر هستند را بگیریم. با یک بازیکن برزیلی در حال مذاکره هستیم. با احتیاط کار می‌کنیم تا تمام مسائل قانونی را رعایت کرده باشیم.

 

خواجه‌وند درباره اینکه 6 بازیکن در فهرست مازاد قرار گرفتند بدون اینکه بازیکنی جذب شود گفت: این لیست از سوی کادر فنی اعلام شده است و ما کارهای لازم را انجام می‌دهیم.

 

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه امیررضا خادم اعلام کرده سیاسی 30 میلیارد هزینه کرده و 8 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده آیا دو باشگاه دیگر راه‌آهن و استقلال هستند گفت: من نه مصاحبه خادم را خوانده‌ام و نه خبری از آن دارم. از خود خادم بپرسید.

 

فقط می‌دانم که ایشان به پرسپولیس خیلی کمک کرده‌اند. وی در مورد اینکه ماهینی گفته بود 7 میلیارد سیاسی به استقلال کمک کرده گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. خواجه‌وند با اشاره به جذب بازیکنان گفت: برای جذب بازیکنان پول پیش‌بینی شده و مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی در مورد اینکه محمد نوری قبلا مشکل مالیاتی داشت و اگر به تیم ملی دعوت شود این مشکل حل شده یا نه گفت: برخی از بازیکنان مشکل داشتند که تاکنون مدیریت شده و از این پس هم مدیریت خواهد شد.

 

خواجه‌وند در مورد اینکه اوضاع پرسپولیس به خاطر جذب بازیکن نگران کننده است گفت: اوضاع نگران‌کننده نیست. اتفاقات خاصی در روزهای اخیر افتاد که اگر آنها را مرور کنید متوجه می‌شوید که باشگاه به خوبی توانسته خودش را جمع و جور کند و وارد نقل و انتقالات شود.

 

وی در مورد اینکه 6 بازیکن در فهرست مازاد هستند بدون اینکه بازیکنی جذب شود گفت: ان‌شاءالله که می‌توانیم بازیکن خوبی جذب کنیم.

 

وی در مورد حاتمی گفت: هر لحظه ممکن است با او به تفاهم برسیم.

 

خواجه‌وند در مورد اینکه بازیکنان مازاد می‌گویند در دو روز آخر نقل و انتقالات ما در فهرست مازاد قرار داده شدیم و فرصتی برای انتخاب تیم نداریم گفت: می‌شد این فهرست زودتر اعلام شود اما آنها بازیکنان خوبی هستند که پیشنهاد خواهند داشت و حتما می‌توانند به تیم جدیدی بروند.

 

وی در مورد معاوضه بازیکنان گفت: پیشنهاد بیاید ممکن است معاوضه هم انجام شود. با یکی دو باشگاه صحبت‌هایی شده است.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت حضور مسلمان در این باشگاه چه شد گفت: من وارد ریز مذاکرات نمی‌شوم. تاکنون هم ریز آنها را اعلام نکرده‌ایم.

 

وی در مورد اینکه هاشم بیک‌زاده در لیست باشگاه بود یا نه گفت: من ندیدم. خواجه‌وند در مورد جایگزینی نیلسون گفت: اگر اسمش را می‌خواهید اکنون نمی‌توانم اعلام کنم.

 

وی در مورد شایعه حضور قاضی در پرسپولیس گفت: از آن بی‌خبرم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)