پرسپولیس نیوز : سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نباید به بازیکنان مرتب تذکر داد اما ما برای این حاشیه‌ها فکر اساسی می‌کنیم.

مهدی خواجه‌وند، در خصوص اتفاقاتی که دیروز در بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد توسط میثم حسینی و رضا حقیقی رخ داد، گفت:‌ بازی دیشب تمام شد و امروز هم که روز تعطیل است و به همین دلیل گزارشی هنوز به باشگاه نیامده و فردا منتظر هستیم تا گزارش بازی به دست ما برسد.

وی ادامه داد: حقیقت این است که بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و باید یکسری مسائل را رعایت کنند و نباید مرتب به آنها تذکر داد چرا که بهتر از هر کسی می‌دانند موارد را باید رعایت کنند اما ما هم باید فکر اساسی در این باره بکنیم. باشگاه نگاه خودش را به این مسائل دارد و هنوز هم معتقدیم که نگاه قهرآمیز نباید به این موارد داشته باشیم اما باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود و از این هفته کمیته انضباطی باید به صورت منسجم‌تری کار کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص این شایعه که عده‌ای از بازیکنان به خاطر علی دایی این شرایط را در تیم به وجود آوردند، افزود: این حرف مناسبی نیست و فکر می‌کنم در شأن بازیکنان ما هم این مسائل نمی‌گنجد و ما نگاهی به این عنوان نداریم.

وی درباره اینکه چرا اعتراض بازیکنان پس از تعویض به کادر فنی همه گیر شده، گفت: کادر فنی ما همه از بزرگان تاریخ پرسپولیس هستند و درخشان و عبدی از نوادر این باشگاه‌اند اما همانطور که درخشان دیروز بعد از بازی گفت شرایط باشگاه خاص است ولی مطمئن باشید اینطور نمی‌ماند و به وضعیت تیم سر و سامان می‌دهیم چرا که برای مدیریت باشگاه هم این مسئله اهمیت دارد و کمتر از نتیجه‌گیری نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)