پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اختلافی بین مدیرعامل و عضو کمیته فنی این باشگاه وجود ندارد.

مهدی خواجه‌وند در مورد مشخص شدن تکلیف سید جلال حسینی و مهرداد پولادی با باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر علی دایی است و می‌دانم با حسینی و پولادی مذاکراتی انجام شده است.

وی ادامه داد: قرار بود روز گذشته سید جلال حسینی برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس بیاید اما هم برای این بازیکن کار پیش آمد و هم آقای رحیمی چند جلسه پشت سر هم داشت و نشد که جلسه برگزار شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود خلعتبری با سپاهان قرارداد 3.5 میلیاردی امضا کرده است، اظهارداشت: نمی‌دانم این خبر صحت دارد یا خیر اما 3.5 میلیارد تومان پول کمی نیست!

خواجه‌وند در خصوص اینکه چرا امیر عابدینی در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شرکت نکرده و آیا اختلافی بین او و رحیمی وجود دارد، خاطرنشان کرد: عابدینی به رحیمی اعلام کرد به علت فوت یکی از بستگانشان نمی‌تواند به جلسه کمیته فنی بیاید وگرنه اختلاف و ناراحتی بین عابدینی و رحیمی وجود ندارد.

وی ضمن بیان این مسئله که در جریان مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خارجی نیست، در مورد اردوی برون مرزی سرخپوشان هم گفت: فکر می‌کنم اردوی ایتالیا لغو شده و قرار است بیستم تیر تیم برای برپایی اردوی تدارکاتی به ترکیه برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)