پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ باید افکار عمومی را در خصوص دلیل بازی کردن سروش سعیدی با وجود باطل شدن کارت معافیتش، قانع کند.

مهدی خواجه‌وند در خصوص اظهارات اخیر سردار کمالی مبنی بر اینکه سروش سعیدی، بازیکن فولاد اجازه بازی در لیگ را از سوی اداره نظام وظیفه نداشت، گفت: بعد از اینکه رسانه‌ها به این قضیه پرداختند باشگاه پرسپولیس رسماً موضوع را از سازمان لیگ پیگیر شد و بهروان نیز توضیحاتی در رسانه‌ها ارائه کرد. در حال حاضر و با توجه به صحبت‌های سردار کمالی، این سازمان لیگ است که نه تنها باشگاه پرسپولیس را بلکه باید افکار عمومی را قانع کند که جریان چه بوده است.

وی ادامه داد: حتی بدون اعلام ما هم سازمان لیگ این وظیفه را دارد که توضیحات کامل‌تری را در مورد بازیکنی که حق بازی نداشته است، ارائه دهد. شما رسانه‌ها نیز به عنوان بخشی از افکار عمومی در این مورد قانع نشده‌اید. همین مسئله کفایت می‌کند که سازمان لیگ توضیحات لازم را بیان کند تا به نوعی همه قانع شوند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه توضیح داد: اگر قرار به تغییراتی باشد مجمع باشگاه تصمیم‌گیرنده است. تا این لحظه طاهری به عنوان فردی که در باشگاه پرسپولیس قبول مسئولیت کرده با قدرت برنامه‌های خود را پیش می‌برد و به شدت نیز پیگیر جذب بازیکن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)