پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: سیاست ما در باشگاه پرسپولیس حمایت از اسپانسر است اما اینکه تا امشب چه اتفاقی بیفتد را من نمی‌دانم.

مهدی خواجه‌وند در خصوص جلسه پُرحرف و حدیث شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس و اسپانسر این باشگاه، گفت: دیشب بعد از جلسه‌ای که برگزار کردیم قرار شد چک‌هایی که از اسپانسری برگشت خورده را پس بدهیم و چک‌های جدید بگیریم که البته باید بگویم در این جلسه تأکید ما بر حمایت از اسپانسر بود و اعلام کردیم هرکاری لازم باشد در این زمینه انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: من تا به حال هرچیزی را که باید مطرح می‌شده را شفاف به رسانه‌ها گفته‌ام. تغییر چک‌ها هم نیاز به صورت جلسه داشت و اینطور نیست که چک بدهند و چک بگیریم اما چون وکیل حقوقی آقایان به این جلسه نیامده بود قرار شد امروز صورت‌جلسه در حضور وکیل آنها امضاء شود و جلسه هم با خوبی و خوشی به پایان رسید.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات نماینده والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس که گفته بود سیاسی اعلام کرده اسپانسر را تغییر داده است، خاطرنشان کرد: سیاست ما و باشگاه حفظ بخش خصوصی است و این برای ما مهم است اما مسئله‌ای که باید حفظ شود این است که باید به تعهدات عمل شود و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم شرایط همینی است که گفتم اما اینکه تا امشب چه اتفاقی بیفتد را من نمی‌دانم.

وی در پایان گفت: واقعاً‌ نمی‌دانم بین سیاسی و ورمقانی چه حرف‌هایی رد و بدل شده اما وظیفه من این است که موضع رسمی باشگاه پرسپولیس را اعلام کنم و می‌گویم که هدف همه ما کمک به پرسپولیس است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)