پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل فعالیتی که باشگاه پرسپولیس در راه خصوصی‌سازی داشته روز گذشته از سرپرست باشگاه تقدیر و تشکر شد.

مهدی خواجه‌وند  درباره دریافتی حسین ماهینی از باشگاه پرسپولیس که این روزها باعث اختلافات دو طرف شده، گفت: موضوع پیچیده‌ای نیست چرا که در اسناد مالی ما اینطور ثبت شده که ماهینی 150 میلیون از فصل گذشته و 250 میلیون از فصل جدید دریافتی داشته اما آنها می‌گویند که این مبلغ برای طلب فصل قبل است که این مسئله با صحبت طرفین قابل حل خواهد بود و اگر مبلغی اضافه پرداخت شده طبیعتا باید مسترد شود.

وی ادامه داد: درباره سیدجلال حسینی هم شرایط به اینگونه است چرا که در اسناد مالی ما قرارداد او یک میلیارد و 350 میلیون بوده اما این بازیکن یک میلیارد و 537 میلیون تومان دریافتی داشته و به هر حال باید صحبت طرفین مطرح شود.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال این موضوع هست که امور مالی باشگاه پرسپولیس اشتباه می‌کند یا نه، افزود:‌معمولا امور مالی در بحث مبالغ اشتباه نمی‌کند اما به هر حال احتمال هر چیزی هست و باید همه احتمالات را در نظر گرفت.

 

هدی خواجه‌وند عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس و شخص وی با سیدجلال حسینی برای بازگشت به این تیم مذاکره کرده است یا خیر اظهار داشت: من صحبتی نکردم و از این موضوع هیچ اطلاعی هم ندارم. 

خواجه‌وند درباره شرایط پرسپولیس پیش از دربی 79 هم اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام می‌‌دهند از نظر روحی و جسمی آماده حضور در دربی می‌شوند و امیدوارم یک بازی خوب توأم با برد پرسپولیس برگزار شود.

 

 بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و قرار است 48 ساعت قبل از بازی راهی اردو شوند، البته قبل از این مسابقه هم بازی تدارکاتی نخواهیم داشت و امیدوارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد. 

 

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا برد دربی پاداش دارد یا خیر گفت: فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده، ولی اگر تیم برنده شود و لازم باشد، مدیریت اقدام خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر هم افزود: از طرف کادر فنی دو پیشنهاد آمده اما برگزاری اردو مربوط به نظر قطعی کادر فنی و مهیا شدن شرایط توسط مدیریت باشگاه است.

 

وی درباره اختلاف‌هایی که در هیات‌مدیره پرسپولیس به چشم می‌خورد، گفت: متاسفانه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد، ولی ما از آن عضو هیات‌مدیره که این صحبت‌ها را رسانه‌ای می‌کرد، انتظار داریم که مباحث را به جراید نکشاند. توقع ما این است که هر مبحثی در جلسات مطرح می‌شود، در درون خانواده باقی بماند.

وی همچنین اعتراض به انتخاب تیم داوری را برای مسابقه دربی رد کرد و گفت: انتخاب داور مسوول و شرایط خاص خودش را دارد و مطمئنا باشگاه پرسپولیس هم اعتراضی به این موضوع نخواهد داشت.

وی در پایان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی سیاسی از باشگاه پرسپولیس و منتقمی به عنوان مدیرعامل مطرح می‌شود، گفت: آقای منتقمی سرپرست باشگاه هستند و تلاش خود را انجام می‌دهند، متاسفانه یکسری حاشیه‌ها در باشگاه پرسپولیس بزرگ می‌شود و هر اتفاقی که رخ می‌دهد بیشتر از حد استاندارد، جلوه داده می‌شود، اما آقای سیاسی در پرسپولیس بوده و زحمت کشیده و در کنار ما خواهد ماند.

خواجه‌وند در پایان درباره جلسه روز گذشته منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی برگزار شد و به دلیل تعاملی که باشگاه پرسپولیس در این زمینه از خود نشان داده منتقمی در این جلسه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته و همه از فعالیت باشگاه پرسپولیس در راه خصوصی‌سازی راضی بودند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)