پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید با توجه به قرارداد پیام صادقیان، او نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

مهدی خواجه وند درباره بحث جدایی پیام صادقیان از پرسپولیس، اظهار کرد: صادقیان طبق قراردادش نمی‌تواند به درخواست خودش از پرسپولیس جدا شود، زیرا تا انتهای فصل با ما قرارداد دارد و بندی هم در قراردادش وجود ندارد که فسخ قرارداد را به بازیکن واگذار کرده باشد.

وی همچنین تصریح کرد: البته ما فعلا وارد مساله‌ای که روز گذشته (جمعه) مطرح شد نشده‌ایم و تا این لحظه صحبتی با صادقیان در این زمینه انجام نداده‌ایم. منتظر هستیم گزارش سرپرست و سرمربی تیم درباره اتفاقاتی که در بازی با پیکان رخ داد به دست ما برسد تا با برگزاری جلسه کمیته‌ انضباطی درباره صادقیان تصمیم گیری کنیم.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که چه زمانی کمیته‌ انضباطی تشکیل خواهد شد؟ گفت: تا این لحظه که گزارشی به دست ما نرسیده است. ابتدا باید گزارش به دست ما برسد و پس از آن زمان تشکیل جلسه کمیته‌ انضباطی را مشخص کنیم.

او همچنین درباره اعضای کمیته‌ انضباطی نیز ، گفت: تشکیل کمیته‌ انضباطی از اختیارات مدیرعامل و سرپرست باشگاه است و نیازی نیست که این اعضا به تصویب هیات مدیره برسند.

خواجه‌وند در پایان درباره بدهی نلو وینگادا نیز گفت: نمی‌دانم از مبلغ بدهی وینگادا چقدر مربوط به باشگاه پرسپولیس می‌شود. باید این موضوع را بررسی کنیم و بعد در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)