پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی اعضای هیأت‌مدیره توسط مجمع انتخاب می‌شوند این موضوع مشروعیت آنها را تائید می‌کند و نباید صلاحیت اعضای هیأت‌مدیره را با چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار سنجید.

مهدی خواجه‌وند درباره اظهارات نماینده تام‌الاختیار علی دایی که گفته بود هیأت‌مدیره فعلی پرسپولیس در روزنامه‌های رسمی کشور آگهی نشده گفت: این صحبت‌ها به دلیل این است که بررسی آقایان کامل و کافی نبوده و اسامی‌ای که ایشان نام برده همگی نفرات هیأت‌مدیره قبلی بودند اما زمانی که هیأت‌مدیره جدید توسط مجمع انتخاب می‌شود این یعنی اینکه صلاحیت این افراد توسط مجمع و وزارت ورزش تائید شده و آنها مشروعیت‌شان را از اعضای مجمع می‌گیرند.

وی ادامه داد: اما درباره انتشار در روزنامه‌های رسمی باید بگویم که از زمان ثبت تا انتشار در روزنامه کمی زمان لازم است اما آیا به صرف اینکه در روزنامه‌ای رسمی این موضوع آگهی نشده باید صلاحیت هیأت‌مدیره را زیرسوال برد؟! مجمع ما شامل 3 وزیر است که اعضای هیأت‌مدیره به تائید آنها رسیده‌اند و کمی زمان لازم است تا در روزنامه‌ها هم نشر شود اما صلاحیت افراد هیأت‌مدیره از طریق انتخاب مجمع تائید می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه دهقان نماینده علی دایی عنوان کرده آیا اساسنامه اجازه حضور 9 نفر در هیأت‌مدیره را می‌دهد یا نه اظهار داشت: باز هم می‌گویم که اطلاعات آقایان کامل نیست و نمی‌دانم آنها بر اساس چه مستنداتی صحبت می‌کنند اما الان اعضای هیأت‌مدیره ما 7 نفر است و در اساسنامه هم تعداد اعضای هیأت مدیره تعریف شده است و صحبت آقایان درست نیست. مگر می‌شود در باشگاه به چنین مسائلی توجه نشود؟ همه کارهای ما در باشگاه قانونی است و بهتر است آقایان اطلاعات‌شان را کامل کنند و سپس حرف بزنند.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه جلسه کمیته انضباطی این باشگاه هنوز برگزار نشده اظهار داشت: حتما جلسه کمیته انضباطی این هفته برگزار خواهد شد اما ما چند گزارش از اتفاقات باشگاه داریم که در کمیته انضباطی به همه آنها رسیدگی خواهد شد.

خواجه‌وند ادامه داد: البته نگاه ما به مسائل انضباطی مدیریتی هم هست و باید شرایط به گونه‌ای باشد که شان باشگاه هم حفظ شود و ما باید با در نظر گرفتن همه موارد تصمیم بگیریم هرچند که با قاطعیت می‌گویم نگاه مماشاتی به مسائل نداریم و باید تصمیم بگیریم که منافع باشگاه پرسپولیس هم در آن لحاظ شود.

وی در مورد کاظم‌پور عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او منتسب به اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس است گفت: ظاهرا کاظم‌پور منتسب به اسپانسر پیشین باشگاه است.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که اگر کاظم‌پور منتسب به اسپانسر است پس چرا قبل از اینکه این شرکت اسپانسر پرسپولیس شود کاظم‌پور عضو هیأت‌مدیره شده بود خاطرنشان کرد: به هر حال آن زمان بحث‌های مقدماتی انجام شده بود و در حد مذاکرات کارها صورت گرفته بود اما باید بگویم که همه اعضای هیأت مدیره از وزیر ورزش حکم گرفتند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا حمید‌رضا سیاسی رئیس هیأت‌مدیره این باشگاه می‌تواند کاظم‌پور را از هیأت‌مدیره جدا کند تصریح کرد: باقی ماندن اعضای هیأت‌مدیره و یا رفتن‌شان بستگی به نظر مجمع دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)