پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه فراتر از قراردادش با شرکت بهنام پیشروی کیش تعامل داشته است.

مهدی خواجه‌وند در رابطه با تهدید شکایت نماینده بهنام پیشروی کیش اظهار کرد: طبق قراردادی که با این شرکت منعقد کرده بودیم، تمام مفاد کاملا شفاف و مشخص بود و ضمانت‌های اجرایی آن نیز در قرارداد آمده بود.

وی افزود: با این حال با توجه به تاکیدهای وزارت ورزش و شخص آقای دکتر خادم تعامل خوبی با این شرکت داشتیم اما متاسفانه در مردادماه چک آنها برگشت خورد و طبق قرارداد مجبور شدیم قرارداد همکاری خودمان با این شرکت را فسخ کنیم. در قرارداد هم آمده بود اگر چکی از این شرکت برگشت بخورد، می‌توانیم یک طرفه قرارداد همکاری‌مان را فسخ کنیم. ما فراتر از قراردادمان با این شرکت تعامل کردیم. چاره‌ای جز این کار نداشتیم و کار ما کاملا قانونی بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه در رابطه با این که گفته می‌شود پرسپولیس با چند اسپانسر به طور همزمان قرارداد داشته است، گفت: آقایانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند اطلاعات کاملی از اوضاع پرسپولیس داشتند و می‌دانند قبل از این که با شرکت بهنام پیشروی کیش قرارداد همکاری امضا کنیم، قراردادهای قبلی‌مان را فسخ کرده بودیم. با این حال دوست نداریم کسی از باشگاه پرسپولیس شکایت کند ولی اگر هم شکایت کنند تابع قانون و مقررات هستیم و هرچه که حکم دادگاه بگوید ما تابع هستیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اسپانسر جدیدی برای باشگاه انتخاب شود، گفت: در حال حاضر باشگاه تحت فشار مالی نیست که بخواهیم اسپانسری انتخاب کنیم. تمام امور باشگاه به صورت طبیعی در جریان است اما در نظر داریم در آینده با یک اسپانسر صحبت و قرارداد همکاری امضا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)