پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم ظرف روزهای آینده خبرهای خوشی می‌شنوند.

مهدی خواجه‌وند  درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از زمانی که طاهری مسئول امور اجرایی شده است، امور باشگاه به خوبی رتق و فتق می‌شود. او در باشگاه مستقر است و کارهای اجرایی را انجام می‌دهد و در حال حاضر هم کار نقل و انتقالات بازیکنان در دستور کار باشگاه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال بابک حاتمی انجام می‌شود یا خیر، اظهار کرد: نمی‌توانم درباره یک سری از مسائل صحبتی کنم اما تا جایی که می‌دانم کار نقل و انتقالات بازیکنان به خوبی در حال انجام است و در روزهای آینده خبرهای خوبی هواداران خواهند شنید.

خواجه‌وند همچنین درباره برگزاری اردوهای پرسپولیس هم گفت: کادر فنی پیشنهاد برگزاری چند اردو را داده است و فکر می‌کنم که اردوی کیش قطعی شده باشد. البته نمی‌توانم درباره تاریخ برگزاری آن صحبتی کنیم، زیرا در حال بررسی شرایط هستیم.

وی در پایان درباره مشکلات مالی سرخپوشان هم گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما مسئولان باشگاه در تلاشند تا این مشکلات حل شود. قرار بود پولی از سازمان لیگ دریافت کنیم که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است اما تا آنجایی که من می‌دانم ظرف چند روز آینده مشکلات مالی هم حل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)