پرسپولیس نیوز : عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید شاید پست جدید در این باشگاه بگیرد.

مهدی خواجه‌وند درباره کنارگذاشته‌شدنش از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: این تصمیم مجمع باشگاه بود و من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. تا این لحظه که عضو هیأت مدیره باشگاه بودم تلاش کردم در جهت موفقیت باشگاه قدم بردارم و حالا هم هیچ اعتراضی به کنار گذاشته شدنم ندارم.

وی افزود: شاید در آینده پستی جدید در باشگاه بگیرم. این منوط به تصمیم هیأت مدیره است.

 

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا او با فردی در باشگاه پرسپولیس اختلاف داشت که منجر به این اتفاق شد، تصریح کرد: من با هیچ‌کس در باشگاه اختلاف نداشتم ضمن اینکه برکناری‌ام از هیئت مدیره به این معنا نیست که دیگر سمتی در باشگاه پرسپولیس نداشته باشم. از فردا در باشگاه حضور خواهم داشت و انشاءالله با اختیارات جدیدی کار خواهم کرد.

خواجه‌وند در مورد احتمال مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر احتمالی ممکن است در باشگاه رخ دهد. از فردای دربی تغییراتی در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود و مجمع تصمیم خواهد گرفت که من در چه سمتی در این باشگاه به کارم ادامه دهم.

وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس به تغییراتی نیاز داشت و تصمیمات اتخاذ شده تاکنون از سوی مجمع بوده و مطمئنا باعث خواهد شد اتفاقات خوبی  را در این باشگاه شاهد باشیم.

سخنگوی سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلایل جدایی‌اش از هیئت‌مدیره چه بوده است، گفت: فکر کنم در این باره صحبت‌های لازم را انجام دادم و اگر توضیحات بیشتری لازم باشد مجمع به اطلاع همه خواهد رساند. خیلی در این باره عجله نکنید و احتمالا تا دوشنبه خیلی چیزها در باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)