پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بحث اولتیماتوم دادن مسئولان باشگاه به درخشان به دلیل نتیجه دربی، کذب و شیطنت برخی رسانه‌هاست.

مهدی خواجه‌وند  درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای دربی دارد یا نه، گفت: دربی برای ما همانند سایر بازی‌هاست و برنامه ویژه‌ای برای این بازی نداریم.

وی درباره شایعه اولتیماتوم به حمید درخشان برای دربی و اینکه گفته می‌شود اگر این تیم نتیجه نگیرد احتمال تحولات در پرسپولیس وجود دارد، ادامه داد: هیچ اولتیماتومی در کار نیست و حمید درخشان سرمربی ماست و امیدوار هستیم در ادامه راه نتیجه خوبی بگیریم و این مسائل کذب محض است و فکر می‌کنم در آستانه دربی مطرح کردن چنین شایعاتی مناسب نباشد و ما آن را به حساب شیطنت‌های قبل از دربی می‌گذاریم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه کمیته انضباطی این باشگاه با پیام صادقیان و رضا حقیقی تصریح کرد: این جلسه تشکیل شده اما درباره صدور حکم، خود مسئولان کمیته انضباطی باشگاه می‌توانند صحبت کنند، شاید آنها نیاز به دیدن فیلم یا شنیدن اظهارات دیگران هم داشته باشند و الزاماً نباید فکر کنیم که بعد از جلسه حتماً باید حکم صادر شود، چرا که شاید نیاز به تحقیقات بیشتری در این زمینه باشد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که چرا خودتان که یک حقوقدان هستید در کمیته انضباطی باشگاه حضور ندارید، افزود: من حقوقدان هستم اما با توجه به اینکه هم عضو هیأت مدیره‌ام و هم سخنگوی باشگاه، به دلایل مختلفی ترجیح دادم که عضو کمیته انضباطی نشوم هر چند که پیشنهاد این مسئله به من شده بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه چه زمانی مدیرعامل این باشگاه معرفی می‌شود، افزود: درباره انتخاب مدیرعامل و برگزاری جلسه هیأت مدیره ترجیح داده‌ایم که بعد از دربی بحث صورت بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)