پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس گفت: فردی خود را نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران و والیبالیست‌های طلبکار از پرسپولیس می‌داند که فاقد پرونده وکالت است.

مهدی خواجه‌وند  در پاسخ به این سؤال که‌ آیا باشگاه پرسپولیس قصد ورود به درگیری انجام شده در روز گذشته در دربی امیدهای تهران گفت: من در یکی از خبرگزاری‌ها این موضوع را خواندم اما هنوز گزارشی به باشگاه نیامده و باید منتظر بمانیم تا این گزارش بیاید و سپس تصمیم بگیریم اما چون دقیقاً نمی‌دانم موضوع چیست، فعلاً اظهارنظر خاصی در این خصوص ندارم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هفته آینده مدیرعامل پرسپولیس انتخاب خواهد شد، ادامه داد: هنوز دستور جلسه برای هفته آینده در خصوص تشکیل جلسه هیأت‌مدیره نیامده و تعریف نشده و باید ابتدا دستور جلسه بیاید تا بتوان در این مورد صحبت کرد اما به هر حال فردی باید مدیرعامل باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن باشگاه را اداره کند و در شرایط خوب و بد مدیریت خوبی در باشگاه داشته باشد.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران و والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس که گفته بود تا هفته آینده اگر مطالبات پرداخت نشود اموال این باشگاه توقیف خواهد شد، اظهار داشت: به نظر من این موضوع شکل قشنگی ندارد و اگر بحث اقدامی هم در میان است معنی رسانه‌ای شدن آن را نمی‌فهمم. پرسپولیس میلیاردها تومان بدهی دارد اما نمی‌دانم چرا رسانه‌ها فقط روی این موضوع مانور می‌کنند؟ مگر همین آقایان بار قبل اموال را توقیف نکردند پس چرا الآن به هر بهانه‌ای باز هم مصاحبه‌ می‌کنند؟

وی ادامه داد:‌ وقتی با پرونده کشتی‌گیران مواجه شدیم خیلی از موارد برای من هم قابل هضم نبود چرا که وکلای دادگستری به دلیل سوگندی که می‌خورند نوع اقدامشان مشخص است اما اینکه فردی چقدر وارد حاشیه می‌شود باعث شد تا اقدامات انجام شده برای ما مشکوک باشد و پس از بررسی فهمیدیم که این فرد که خود را نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران و والیبالیست‌ها می‌داند فاقد پرونده وکالت است و اینکه چطور وارد این پرونده شده را مراجع ذیصلاح باید پیگیری کنند. در قانون به صورت صریح آمده که کسی می‌تواند به دادگستری مراجعه کند که پرونده وکالت داشته باشد که این شخص فاقد آن است. البته موضوع دیگری که برای ما عجیب است این است که موضوع طلب والیبالیست‌ها برای سال 85 است اما چرا الآن وارد این موضوع شده‌اند؟

عضو حقوق‌دان هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: در پرونده کشتی‌گیران ما متوجه شدیم که بعضی از آنها خودشان وکیل دارند و اقدامات قانونی را انجام دادند اما هیچکس تا به حال از وکلای قانونی آنها مصاحبه‌ای ندیده و کسی از این وکلا تنش‌زایی نکردند.

خواجه‌وند درباره برنامه باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم فوتبال این باشگاه افزود: خود هیأت مدیره به صورت خاص برنامه جداگانه‌ای ندارد و ما منتظر پیشنهاد کادر فنی هستیم تا اگر اردو، بازیکن و یا مربی مد نظرشان هست را فراهم کنیم.

وی در پایان در خصوص اختلاف نظر بازیکنان و مسئولان پرسپولیس بر سر پرداخت حقوق هفتگی افزود: من در ریز این پرداخت‌ها نیستم اما به هر حال این هم پیشنهادی بود که فکر می‌کنم پیشنهاد بدی هم نیست اما هنوز تصمیم قطعی درباره آن گرفته نشده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)