مرجع خبری پرسپولیس : نكته جالب‌تر اينكه زايد خيلي خوب از پس خواندن سرود برآمده و خيلي سريع جملاتي كه بايد مي‌خوانده را ياد گرفته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بعد از اسطوره‌هاي پرسپوليس و بزرگان بسياري كه در سرود رسمي قرمزها سهيم بودند اين بار نوبت به يك بازيكن خارجي شد تا براي تيم محبوبش بخواند.

 

حالا مي‌توان گفت ايمون زايد نخستين و احتمالا آخرين بازيكن خارجي تاريخ پرسپوليس خواهد بود كه در ترانه سرخ شركت دارد.

 

داريوش خواجه نوري آهنگساز و باني اين پروژه عظيم درباره دعوت از زايد كه بعد از حضور 5 ماهه در پرسپوليس به جمع بزرگان اين تيم راه يافته مي‌گويد: «به زعم همه پرسپوليسي‌ها دو بازي تكرار نشدني در تاريخ دربي‌ها وجود دارد، يكي آن 6- هيچ معروف و ديگري همين 2-3 بهمن‌ماه اخير كه تيم 10 نفره پرسپوليس در عرض 10 دقيقه با وجود اينكه 2-صفر عقب بود با سه گل اين آقا برنده شد، بنابراين زايد ناخودآگاه وارد تاريخ پرسپوليس شده و الان جزيي از آن است.» وي ادامه مي‌دهد: «بي‌برو برگرد زايد براي پرسپوليس تاريخ‌ساز شده ضمن اينكه او فعلا آقاي گل ليگ قهرمانان هم هست. به نظر من او سال‌ها مي‌تواند براي پرسپوليس بازي كند و به چهره‌اي موفق و محبوب تبديل شود.» نكته جالب‌تر اينكه زايد خيلي خوب از پس خواندن سرود برآمده و خيلي سريع جملاتي كه بايد مي‌خوانده را ياد گرفته است. خواجه نوري در اين خصوص توضيح مي‌دهد: «از آنجايي كه زايد كار را خيلي خوب انجام داد در دو بخش خواند. زايد موسيقي زياد گوش مي‌كند و گوشش با موزيك آشناست به همين خاطر خيلي زود كار را گرفت و خوب ادا كرد.»


وي ادامه مي‌دهد: «وقتي ايمون به استوديو آمد باز هم هدفون روي گوش‌هايش بود و وقتي خواند عالي خواند. به نظر من با وجود اينكه او خارجي است و لهجه غليظ انگليسي دارد اما كار با او بين تمام بازيكناني كه آمدند راحت‌ترين كار بود.» خواجه نوري مي‌گويد: «ايمون در جايي تكخواني مي‌كند كه مي‌گويد در ميدان، بي‌پروا، در هر جا ما بوديم و در قسمت ديگر كه همخواني است جمله‌ اي عشق بي‌پايان ما، پرسپوليس قهرمان ما را مي‌خواند كه با وجود لهجه غليظ انگليسي‌اش اصلا فالش نخواند.» آهنگساز و خواننده سرود رسمي پرسپوليس از همكاري با زايد خاطره خوبي دارد و مي‌گويد: «قبل از شروع كار يك جلسه مفصل با زايد داشتم و همه چيز را براي او توضيح دادم. زايد را توجيه كردم كه اين چه كار تاريخي بزرگي است و چه اهميتي دارد. به او گفتم داريم يك كار ماندني مي‌كنيم و وقتي در جريان قرار گرفت سعي كرد كارش را عالي اجرا كند و خيلي وقت گذاشت.»


وي ادامه مي‌دهد: «ايمون خيلي دوست داشت با كار ارتباط برقرار كند به همين خاطر معني جملاتي كه ادا كرد را به او گفتيم. البته با اين بازيكن مصاحبه‌اي هم انجام داديم كه او درباره زندگي و فوتبالش به ما گفت كه در فيلم موجود است.»


خواجه نوري به نكته جالبي در مورد خواندن گلزن ايرلندي- ليبيايي پرسپوليس اشاره مي‌كند: «زايد تجربه خواندن را نداشت و براي نخستين بار بود كه در اين موقعيت قرار مي‌گرفت اما صداي خواندن داشت و خودش وسوسه شد دنبال خوانندگي برود.» آهنگساز ترانه سرخ در پايان گفت: «هواداران همچنان منتظر شنيدن اخبار خوش باشند. قرار است 4-3 اسطوره و چهره سرشناس پرسپوليس در اين كار شركت كنند و با حضور آنها كار رسما بسته خواهد شد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)