پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره پرسپولیس شنبه شب تشکیل جلسه داد و در جریان آن ضمن تصویب آئین‌نامه انضباطی، پیرامون گزارش‌های مالی، نقل و انتقالات، اردوی امارات، فهرست آسیایی و ادامه جذب بازیکنان جدید، گزارشی ارائه و در این خصوص گفتگو شد.

مهدی خواجوند در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: هیأت مدیره پرسپولیس شب گذشته (شنبه شب) با حضور آقایان؛ علی اکبر طاهری، جعفر کاشانی، حسینعلی کلانی و علی اصغر مونسان تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این نشست گزارش‌های مختلفی ارائه و درباره مسائل مهمی تصمیم‌گیری شد. از مواردی که در این جلسه تصویب شد، آئین نامه انضباطی باشگاه بود. آئین‌نامه انضباطی باشگاه با توجه به شرایط روز و ضرورت‌های حرفه‌ای که وجود داشت، تغییراتی کرد و آئین‌نامه جدید در این نشست مطرح شد که بعد از رفع بعضی ابهامات، تصویب شد تا از این پس ملاک عمل کمیته انضباطی قرار بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای طاهری در جریان این جلسه، گزارش مالی را از زمان فعالیت خود به عنوان مسوول اجرایی باشگاه ارائه کرد. این گزارش شامل قرارداد بازیکنان، هزینه‌های جاری باشگاه و مواردی از این دست بود. همچنین از سوی ایشان گزارشی درباره برنامه سفر تیم به امارات، اقدامات صورت گرفته و نفراتی که می‌روند ارائه شد.

خواجوند تصریح کرد: بررسی نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکنانی که جدا شدند. جذب تادئو و همچنین مواردی برای جذب بازیکنان خارجی دیگر در دست اقدام است. برنامه‌ریزی‌ها برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، اقدامات اداری و رسمی مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فهرست آسیایی از دیگر گزارش‌ها و مباحث مطرح شده در نشست هیأت مدیره بود که آقای طاهری در حوزه مسوولیت‌های اجرایی خود مواردی را مطرح کردند.

وی افزود: روند خصوصی‌سازی باشگاه، اقدامات صورت گرفته در این حوزه از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود و گزارشی به هیأت مدیره ارائه شد.

خواجوند در پایان افزود: طبیعی است که همیشه سوالات و ابهامات بسیاری در حوزه پرسپولیس وجود داشته باشد و به همین دلیل مدیریت باشگاه بر این مساله تاکید دارد که رسانه‌های محترم و هواداران عزیز اطلاعات و اخبار مورد نظر خود را تنها از طریق مراجع رسمی از جمله سایت باشگاه تهیه کنند و در این راستا تلاش می‌شود که در موضوعات مختلف و مهم، اطلاع رسانی دقیق صورت بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)