پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید با گذشت نزدیک به دو ماه از بازداشت موقت مدیرعامل پرسپولیس، انتظار می‌رود قرار بازداشت به قرار مناسب‌تری تبدیل شود.

مهدی خواجه‌وند درباره احتمال آزادی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل بازداشتی باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: حمیدرضا سیاسی یک دوره بازداشت را طی کرده است. به عنوان کارشناس حقوقی فکر می‌کنم وقتی بازداشت به این مرحله می‌رسد، انتظار می‌رود قرار بازداشت به قرار مناسب‌تری تبدیل شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط برای تبدیل قرار فراهم است و هر روز می‌توان انتظار آزادی سیاسی را داشت.

قرار نبود درخشان در کمیته فنی استعفا بدهد
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جلسه روز یکشنبه کمیته فنی باشگاه و حمایت این کمیته از حمید درخشان، تاکید کرد: در این جلسه درباره دلایل باخت، نوع بازی تیم، پیش بینی‌ بازی‌های بعدی صحبت‌هایی صورت گرفته بود. نتیجه جلسه این بود که تیم باید به آرامش برسد و استرس از بازیکنان گرفته شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اعضای کمیته فنی انتظار استعفای درخشان را داشته‌اند، تصریح کرد: خیر چنین چیزی نیست. جلسات کمیته فنی هر هفته و صرفنظر از باخت یا برد تیم تشکیل می‌شود. بخصوص اینکه ما به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم نزدیک‌تر می‌شویم.

اصرار داریم وضعیت نیلسون با تفاهم حل شود
خواجه‌وند همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت جدایی نیلسون کوریا، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس اظهار کرد: ما اصرار داریم این وضعیت با تفاهم حل شود. در آخرین جلسه‌ای هم که با نیلسون و مدیربرنامه‌هایش داشتیم، قرار شد او یک روز بعد صورت جلسه تفاهم را امضا کند ولی بعدا شنیدیم که نیلسون از ایران خارج شده است.

خواجه‌وند همچنین خاطرنشان کرد: نگاه ما به این مورد، حقوقی نبوده و نیست. هرچند ما از باب حقوقی هم درباره قرارداد نیلسون حرف برای گفتن داریم ولی می‌خواهیم همه چیز با تفاهم پیش برود.

کارهای بازیکن استرالیایی در حال انجام است
وی درباره دیپورت «ساخوب ژورائف» ازبکستانی تاکید کرد: ما به صورت کلی به دنبال بازیکنانی هستیم تا تیم را تقویت کنیم. برای این منظور با چند بازیکن مذاکره کردیم. ما مذاکراتمان را با بازیکن عراقی شروع کردیم که این مذاکرات در نهایت به جایی نرسید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حالا یکی از بازیکنانی که کادر فنی مدنظر دارد، تابعیت استرالیایی دارد که کارهایش این هفته انجام می‌شود تا این بازیکن هم به ایران بیاید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)