پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ با بازیکنی در پرسپولیس مماشات نکردیم و پرونده بازیکنانی که مسئله‌‌ای را به وجود آوردند در باشگاه باز است.

مهدی خواجه‌وند در خصوص اتفاقاتی که دیروز در زمان تعویض پیام صادقیان از بازی رخ داد و اینکه این بازیکن بامداد امروز در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی صحبت از خداحافظی از پرسپولیس کرده بود، گفت: امروز جمعه است و ما باید منتظر بمانیم تا گزارش بازی به دست‌ ما برسد. البته باید بگویم که رعایت مسائل انضباطی برای ما اهمیت زیادی دارد اما باید توضیحات طرفین را هم بشنویم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید مماشات بیش از اندازه با بازیکنان پرسپولیس باعث به وجود آمدن حاشیه‌های متعدد از سوی بازیکنان این تیم شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم منظور شما از مماشات چیست اما بازیکنانی که موضوعی را مطرح کردند توضیحاتشان را به باشگاه دادند و پرونده آنها باز است و در این هفته هم کمیته انضباطی باشگاه به صورت منسجم‌تر فعالیت خواهد کرد اما باید بگویم ما نگاه انضباطی به بازیکنانمان نداریم چرا که بازیکن هم جزئی از خانواده ماست و باید دید توجیه آنها در مورد مسائل به وجود آمده چیست.

خواجه‌وند ادامه داد: منافع باشگاه برای ما از هر چیزی مهم‌تر است اما کمیته انضباطی باید به مسائل انضباطی ورود کند. البته باز هم می‌گویم حفظ منافع باشگاه برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که لیست مازاد مطرح شده در یکی از روزنامه‌ها تا چه اندازه صحت داشته، تصریح کرد: آن لیست مازاد را قویا تکذیب می‌کنیم و از آن روزنامه گله داریم که در این مقطع حساس آن لیست غیرواقعی را مطرح کرد اما قطعا کمیته فنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی باشد و چه بازیکنی نه و در این باره هم رسما چیزی اعلام نشده است. آن روزنامه هم گزارشی نوشته بود و از کسی نقل قول نکرده بود و ما هم نمی‌دانیم منبع‌شان چه بوده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)