پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با آقای خادم داشتیم، توصیه‌های خوبی به ما کرد.

مهدی خواجه‌وند  در خصوص جلسه روز گذشته (شنبه) خود با امیر‌رضا‌ خادم و بهروز‌ منتقمی اظهار داشت: در این نشست در مورد مسائل مختلف مربوط به باشگاه صحبت شد و ما گزارشی از آخرین اقدامات خود را تحویل  آقای خادم دادیم.

وی در پاسخ با این سوال که آیا در جلسه مذکور صحبتی در خصوص انتخاب مدیر‌عامل برای باشگاه پرسپولیس حرفی به میان آمد یا نه، گفت: نه اصلا در این‌ باره صحبت نشد و همان‌طور که گفتم گزارش مربوط به اتفاقات اخیر را به ‌آقای خادم ارائه دادیم و او نیز توصیه‌هایی را مطرح کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما هر موقع نزد آقای خادم می‌رویم با توصیه‌های خوب و کارسازی مواجه می‌شویم. جلسه دیروزمان نیز نتایج خوبی در پی داشت، البته قرار نیست اتفاق جدیدی در پرسپولیس رخ دهد و فقط تلاش می‌کنیم کارها بهتر پیش رفته و به توصیه‌های آقای خادم عمل کنیم.

وی در این باره که باشگاه پرسپولیس چه موقع قصد دارد نسبت به اعتراض‌های به ظاهر تمام نشدنی بعضی از بازیکنان این تیم عکس‌العمل نشان دهد، یادآور شد: مطمئن باشید به زودی کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه داده و به پرونده بازیکنان خاطی رسیدگی خواهد کرد.

خواجه‌وند در پایان متذکر شد که پرونده انضباطی پیام‌ صادقیان هنوز باز است و در جلسه کمیته‌ انضباطی که به زودی تشکیل خواهد شد به این مورد هم رسیدگی می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)