سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی درباره تفویض امضا به نایب رئیس هیات مدیره نشنیدم و در جریانش نیستم.

مهدی خواجه وند در گفت و گو با کاپ در رابطه با تفویض حق امضا در باشگاه پرسپولیس به طاهری، نایب رئیس هیات مدیره اظهار داشت: در جلسات اخیر آن چیزی که تمام اعضای هیات مدیره روی آن تاکید داشتند، این بوده که کارها حتی بدون حضور مدیرعامل هم پیش برود. در واقع هیات مدیره دیگر در انتظار نیست و خودش به مسائل ورود کرده است. اگر هم امضای اکثریت اعضای هیات مدیره پای سندی باشد، آن سند معتبر است.
وی ادامه داد: من چیزی درباره تفویض امضا به نایب رئیس هیات مدیره نشنیدم و در جریانش نیستم. فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد زیرا تمام اعضای هیات مدیره در غیاب مدیرعامل باید تصمیم بگیرند و اسناد مورد نظر را امضا کنند. حتی اگر مدیرعامل هم حضور داشت، وقتی اعضای هیات مدیره سندی را امضا می کنند، مدیرعامل مجبور به اجرای آن است.
سخنگوی پرسپولیس در رابطه با شایعه استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره تصریح کرد: من در مصاحبه برخی از دوستان این مطالب را خواندم و به صورت رسمی چیزی در این باره اعلام نشده است. در واقع نظر شخصی برخی از اعضا این بوده و در حد حرف است. مطمئنا چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

وی در خصوص شایعه مدیرعاملی نژادفلاح افزود: من چیزی درباره این موضوع نشنیدم. اصلا چیزی در هیات مدیره مطرح شده فعلا قرار نیست سرپرست یا مدیرعامل مشخص شود.
خواجه وند در پایان در واکنش به شایعه جدایی چند بازیکن نظیر نیلسون و حقیقی اذعان داشت: درباره هیچ بازیکنی اجازه جدایی یا فسخ قرارداد داده نخواهد شد. من دیروز با درخشان صحبت کردم و او اعلام کرد که لیست مازادی ندارد. البته اگر پیشنهادی برای جذب بازیکنان ما از سوی باشگاههای دیگر باشد، درباره آن تصمیم گیری می شود اما اینطور نیست که هر کسی درخواست جدایی کند، رضایت نامه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)