پرسپولیس نیوز : عضو حقوقدان و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه جزء گزینه های هیات مدیره برای مدیریت عاملی نیست.

مهدی خواجه وند با بیان اینکه طرح موضوع بازگشت رویانیان به پرسپولیس در هیات مدیره به هیچ وجه مطرح نشده است افزود : این موضوع را نمی دانم چه کسی وباکدام منبع مطرح کرده هیات مدیره به دلیل به مسافرت اجباری و غیبت دو تن از اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه نداده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که پیش از این نیز هیچ بحثی درباره بازگشت رویانیان از سوی اعضای هیات مدیره طرح نشده و براین اساس اگر منبع خبر اعضای هیات مدیره باشد خبر مردود است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در باره درگیری رضا حقیقی هافبک پرسپولیس و نادرباقری بدنساز این تیم درکیش و تصمیم دراین باره نیز گفت:موضوع درگیری این دونفر حل شده و حقیقی امروز درتمرینات حاضر شده است با این همه به محض دریافت گزارش مکتوب دراین خصوص تصمیم گیری می کنیم.

وی در این ارتباط به مصاحبه میثم حسینی علیه کادرفنی پرسپولیس اشاره کرد واضافه کرد: درخصوص حسینی درست است که کادرفنی بازیکن خودرا بخشیده اما کادراجرایی به طورحتم و با توجه به وظایف درون سازمانی خود به موضوع رسیدگی کرده و جرایمی برای فرد خاطی درنظر می گیرد که این موضوع برای حقیقی نیز صادق است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)