پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که با نظر هیات مدیره به عنوان سخنگو برگزیده شدم، الان هم ادامه همکاری ام به نظر هیات مدیره برمی گردد.

مهدی خواجه وند در رابطه با تهدید آذری، مدیرعامل ذوب آهن که اعلام کرده اگر پرسپولیس پول حق رشد صادقیان را تا 3 هفته دیگر پرداخت نکند به فیفا شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس مشکلات و مسائل خود را از نظر مالی دارد و مطمئنا احکام قطعی که از سوی کمیته انضباطی صادر می شود، در دستور کار مدیریت باشگاه برای پرداخت قرار دارد. قطعا اجازه نمی دهیم این ماجرا به فیفا کشیده شود و با مدیریت این ماجرا آن را حل و فصل می کنیم.

وی درباره استعفای کلانی و طاهری 2 عضو هیات مدیره افزود: من هم در رسانه ها این مسائل را شنیده ام وگرنه چیزی رسمی به باشگاه نرسیده است. اعضای هیات مدیره باید استعفای خود را به صورت کتبی به رییس هیات مدیره اعلام کنند و سپس در نشست هیات مدیره این موضوع مطرح شود. تا به این مساله در هیات مدیره مطرح نشده، پس یعنی استعفایی رسما اعلام نشده است. اگر قرار به جدایی این 2 نفر باشد، باید 2 عضو جدید جایگزین آنها شوند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت ادامه همکاری خودش با حضور نژادفلاح تصریح کرد: من تهران نیستم و هنوز موفق نشدم با نژادفلاح دیداری داشته باشم و با او صحبت کنم اما همانطور که با نظر هیات مدیره به عنوان سخنگو برگزیده شدم، الان هم ادامه همکاری ام به نظر هیات مدیره برمی گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)