پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نوع امتیازگیری پرسپولیس در این دو بازی نشان داده که شوک وارد شده به تیم مثبت بوده است.

مهدی خواجه‌وند در خصوص میزان رضایت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از تغییرات صورت گرفته در کادر فنی این باشگاه پس از دو بازی برگزار شده این تیم در لیگ برتر گفت:‌ ما امیدوار بودیم که شوکی که به تیم وارد می‌شود مثبت باشد که البته نوع امتیازی که در این دو بازی پرسپولیس گرفته نشان می‌دهد که شوک ما مؤثر واقع شده و امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم این شوک مثبت ادامه‌دار باشد.

وی درباره اظهارات حمید درخشان که گفته بود پرسپولیس در سه خط نیاز به تقویت دارد، ادامه داد: قطعاً باید تیم را تقویت کرد اما منتظر اعلام کادر فنی می‌مانیم و اگر آنها اعلام نیاز کنند با توجه به شرایط موجود تصمیم می‌گیریم.

سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکن آزاد بودن مهرداد پولادی هم اظهار داشت: این رأی هنوز به ما ابلاغ نشده و منتظر هستیم تا این رأی اعلام شود اما با قراردادی که در باشگاه وجود دارد و ثبت شده ما فکر می‌کردیم پولادی بازیکن ما است اما گویا در جلسات؛ قراردادهایی ارائه شده که باید ما هم آن را ببینیم.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول دارید پولادی به خاطر سرباز بودن حاضر نیست به ایران و پرسپولیس برگردد هم اظهار داشت: در اینباره من نمی‌توانم صحبت کنم و خود بازیکن باید در این خصوص حرف بزند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)