نه درگير شدم و نه به كسي توهين كردم
مرجع خبری پرسپولیس : عليرضانورمحمدي گفت: از دكتر شريفي و كميته انضباطي اين خواهش را دارم كه زودتر به پرونده من رسيدگي كنند.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره حضورش در جلسه‌ي كميته انضباطي پيرامون اتفاق‌هاي ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌آذين در هفته‌ي سي‌ام ليگ برتر، اظهار كرد: من در اين جلسه درباره دو صحنه‌اي كه درباره آنها بحث وجود داشت توضيح دادم و گفتم كه نه با كسي درگير شدم و نه حتي هيچ لفظ بدي به كار بردم.

 

وي ادامه داد: در صحنه اول ما قصد داشتيم سوشا مكاني را آرام كنيم كه از عصبانيتش كاسته شود و در صحنه دوم نيز گفتم كه من هيچ توهيني به كمك داور بازي نكردم و اعتراض بازيكنان ما نيز در آن صحنه كاملا طبيعي بود چرا كه ماتيوس با ضربه‌اي ناجوانمردانه بازيكن ما را به زمين انداخته بود.

 

نورمحمدي با بيان اينكه اين خواهش را از شريفي و كميته انضباطي دارد كه زودتر به پرونده او رسيدگي كنند،‌ گفت: باز هم مي‌گويم كه من در درگيري‌هاي آن بازي هيچ دخالتي نداشتم و از كميته انضباطي اين خواهش را دارم كه زودتر به پرونده من رسيدگي كنند. چرا كه از طرفي بازي‌هاي پرسپوليس نيز در هفته‌هاي باقيمانده حساس است و من به دليل اخراج در آن بازي و محروميت از سوي كميته انضباطي، دو بازي حساس را از دست داده‌ام كه البته محروميت بازي قبل به خاطر كارت قرمز بازي با استيل آذين بود.

 

مدافع پرسپوليس ادامه داد: من پس از آن بازي يكي دو بار به كميته انضباطي مراجعه كردم و نامه‌ي واخواهي خود را به اين كميته ارسال كردم. اميدوارم آنها هر چه زودتر به پرونده من رسيدگي كند.

عليرضا نورمحمدي همچنين درباره ديدار حساس تيمش مقابل مس كرمان  گفت: بازي سختي را مقابل مس خواهيم داشت چرا كه اين تيم كامل‌تر از نفت تهران است و در خط حمله نيز مهاجمان خوبي دارد. با اين حال ما در خانه بازي مي‌كنيم و با توجه به شرايط‌مان در جدول، تنها به فكر سه امتياز هستيم. ضمن اينكه ما يك بازي سرنوشت‌ساز با سپاهان و دوبازي خانگي ديگر داريم كه در صورت كسب نتايج خوب در آن بازي‌ها مي‌توانيم سهميه آسيا را هم كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)