پرسپولیس نیوز : قرعه کشی برای تعیین میزبان مسابقه فینال جام حذفی برگزار شد که به این ترتیب خواسته هواداران پرسپولیس محقق شد.

پس از رسیدن دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به فینال از دو استان مختلف مقرر شد دو تیم یک شهر را برای برگزاری فینال انتخاب کنند و در صورت عدم توافق قرعه کشی صورت گرفت. در نظرسنجی که به همین منظور در پرسپولیس نیوز برگزار شد اکثریت هواداران یعنی نزدیک به 35 درصد قرعه کشی بین تهران و اصفهان را انتخاب کردند.

پس از آن 30 درصد به انتخاب باشگاه پرسپولیس یعنی مشهد رای دادند و تبریز و شیراز با با 25.3 و 9.7 در رده های سوم و آخر قرار گرفتند.

 

با عدم توافق دو تیم و برگزاری قرعه کشی هواداران پرسپولیس به مراد خود رسیدند و نتیجه هم همان بود که حدس می زدند ، پس از دو بار شکست در قرعه کشی این بار شانس آنها بیشتر بود و بردشان هم به وقوع پیوست.

 

سپاهان و پرسپولیس در مراحل پایانی لیگ برتر و جام حذفی در سال های اخیر سه بار برای قهرمانی برابر یکدیگر در تهران قرار گرفته اند. بار اول در مسابقات جام حذفی 85 پرسپولیس با مصطفی دنیزلی در آزادی با سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. بازی که در آن معدنچی یک پنالتی پرسپولیس را هم از دست داد. سال بعد باز هم جام حذفی بهانه رویارویی دو تیم بود که این بار سپاهان چهار بر یک در وقت های اضافه به برتری رسید و در نهایت قهرمان شد.

اما بار سوم نوبت پرسپولیس بود که یک برد تاریخی کسب کند و در لحظات پایانی به مقام قهرمانی لیگ برتر هفتم برسد. در این میان دو تیم یک بار دیگر نیز در فصل 89-90 در مراحل پایین تر یعنی یک چهارم نهایی برابر هم در آزادی قرار گرفتند که پرسپولیس در ضربات پنالتی برد ودر نهایت قهرمان مسابقات شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)