پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که با شرایط کنونی شاید تیمش برای بازی با پرسپولیس به تهران نیاید.

سید اکبر پورموسوی در خصوص اوضاع بحرانی استقلال خوزستان گفت: الان که با شما صحبت می‌کنم در تمرین هستیم ولی بازیکنان حاضر به تمرین کردن نیستند. قرار بود شنبه یک میلیارد به حساب باشگاه واریز شود تا حداقل بازیکنان در آستانه عید کمی پول بگیرند ولی اتفاق جدیدی رخ نداده و هیچ‌کس هم جوابگو نیست.

وی ادامه داد: قصد سفر به تهران را داریم تا روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازی کنیم ولی به ما می‌گویند پول بلیت هواپیما و هتل را ندهند، این در حالی است که به هتل هم بدهکار هستیم و آنها الان پول نقد می‌خواهند. به مسئولان گفتم که دیگر نمی‌توانم از جیب خودم هزینه کنم. امسال یک ریال هم نگرفته‌ام و 300 میلیون از جیب خودم هزینه کردم. آقای روشنایی سرپرست تیم هم صدمیلیون هزینه کرده است.

پورموسوی تصریح کرد: جالب اینجاست مارکو مربی برزیلی ما تمام هزینه‌های استقلال خوزستان در امارات را که نزدیک 200میلیون تومان می‌شد تقبل کرد. او این پول را از جیب خودش داد. ما واقعا شرمنده بازیکنان هستیم. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود. می‌خواستم در نیم فصل بروم و حتی پیشنهاد دست به نقد داشتم اما بخاطر بازیکنان و مردم خوزستان ماندم. الان واقعا تیم‌ها محلات هم بهتر از ما اداره می‌شوند.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما پول نداریم و با این وضعیت احتمالا به تهران نمی‌آییم. مسئولان باید به فکر باشند و مشکلات را برطرف کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)