مرجع خبری پرسپولیس : مربي اسبق تيم فوتسال پرسپوليس در واكنش به صحبتهاي رضا كردي سرمربي اين تيم انتقادات تندي را مطرح كرد.

 

محمود خوراكچي درباره صحبت‌هاي رضا كردي سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس عليه وي، گفت: اين آقا گفته است كه گسترش فولاد زماني كه من سرمربي اين تيم بودم، دو ميليارد هزينه كرده است اما بايد بگويم هزينه اين تيم جمعا يك ميليارد هم نمي‌شد و من روزي كه به اين تيم رفتم.

نگفتم تيم را براي قهرماني مي‌بندنم ولي تا روزهاي آخر گسترش فولاد به عنوان يك مدعي قهرماني مطرح بود و نتايج‌مان اين را ثابت كرد. حتي تا هفته‌هاي آخر هم تيم در رده چهارم قرار داشت، اما بر اساس قوانين نانوشته فوتبال بازي آخر را واگذار كرديم و در رده پنجم قرار گرفتيم. با اين وجود گسترش فولاد در آن سال بهترين خط دفاعي را داشت، در حالي كه بهترين بازيكنان ليگ در تيم‌هاي اصفهاني‌ بودند.

 

وي افزود: اگر عملكرد اين تيم بد بود، تبريزي‌ها رودربايستي با ما نداشتند و مطمئن باشيد من را عوض مي‌كردند. اين آقا ادعا كرده است كه مسئولان گسترش دل‌شان از دست من خون است و امسال هم گريبان‌شان را گرفته است، اما كجاي فوتسال نوشته‌اند كه اگر عملكرد بد داشته باشي شما را نگه مي‌دارند.

 

مدير فني تيم فوتسال شهرداري ساوه در ادامه اظهار كرد: با نشانه‌هايي كه اين آقا از خودشان دادند، بايد سلام عرض كنيم خدمت آقاي ژوزه مورينيو! من حتي در تماسي كه با حسين شمس داشتم، از ايشان گله كردم و گفتم كه شما باعث شديد كه اين آقا به خودش اجازه دهد كه اين طوري صحبت كند. من به شمس گفتم كه شما كردي را حمايت كرديد و به اعتبار شما تيم گرفت و الان ادعا دارد كه آقاي كاشاني در خانه‌اش را زده و مستقيما از وي دعوت كرده ولي هر كس كه نداند من مي‌دانم كه خود شمس 9:30 صبح فرداي بازي با منصوري اين آقا را به باشگاه برد و به اعتبار خودش آن را مربي پرسپوليس كرد. آقاي كاشاني، رضا كردي را از كجا مي‌شناخت كه بيايد در خانه‌اش را بزند. آقاي كاشاني، در خانه دنيزلي را نزد چه برسد به اين آقا.

 

خوراكچي در ادامه در رابطه با صحبت كردي مبني بر تايم اوت گرفتنش در بازي با شهرداري ساوه به نفع پرسپوليس، اذعان كرد: من در پايان اين بازي احساس كردم تيم شكننده شده است و تصميم گرفتم با تايم اوتي كه اعلام مي‌كنم به بازيكنانم مهلت استراحت بدهم، اما اين آقا ادعا دارد كه من باعث شدم پس از اين تايم اوت پرسپوليس كار را به تساوي بكشاند. پرسپوليس معدن بازيكنان خلاق و جوان است و بر اساس همين خلاقيت بهروز جعفري موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. اين ربطي به تاكتيك پنج نفره آقاي كردي ندارد. حتي اگر روز خوب اصغر قهرماني نبود، پرسپوليس بايد دو رقمي مي‌شد. اين تيم در حال حاضر هيچ تاكتيكي را در زمين اجرا نمي‌كند، اما اگر روي اين تيم كار شود، بازيكنان تاكتيك پذيري دارد كه مي‌توانند به تيم خيلي كمك كنند.

 

بازيكن و مربي اسبق پرسپوليس در ادامه خاطر نشان كرد: اين آقا سال گذشته به اعتبار آقاي شمس به تيم دسته دومي ماهان نوين رفته بود، اما در ابتداي فصل ايشان را عوض كردند كه بعد از وي احمد باغبانباشي آمد و تيم را قهرمان كرد. اين همان تيمي بود كه كردي مربي‌اش بود. حتي فصل گذشته نيز در تيم ليگ برتري صباي قم بود كه در ابتداي فصل از اين تيم جدا شد و پس از آن حتي قمي‌ها مدعي قهرماني شدند. اين آقا بگويد كجا بوده كه افتخار به دست آورده است؟ هر جا رفته به اعتبار شمس بوده. من حتي اين صحبت‌ها را به آقاي شمس هم گفتم و به وي توصيه كردم كه با اين مسايل به اعتبار خودش لطمه مي‌زند.

 

وي افزود: آقاي شمس قرار بود حتي اين مسئوليتي كه در حال حاضر در شهرداري ساوه دارم را به رضا كردي بدهد، اما در آن زمان سرمربي شهرداري به هيچ عنوان اجازه چنين كاري را نداد و پس از آن اين آقا آمد و سرمربي پرسپوليس شد.

 

وي افزود: كردي بايد ابتدا طرف مقابلش را بشناسند و بداند كه چه الفاظي را به كار مي‌برد. من چون قبل از بازي با پرسپوليس مصاحبه‌اي را بر اساس پرسپوليسي بودنم داشتم و در آن مسابقه گفتم كه اين آقا ادعا مي‌كند نفرات پرسپوليس ليگ يكي هستند كه من در پاسخ به اين اظهاراتشان چنين حرف‌هايي را مطرح كردم كه به او برخورد. من در آن مصاحبه گفتم كه اين تيم از روز اول براي قهرماني بسته شده بود، اما پس از اين كه وحيد شمسايي از تيم جدا شد، تيم بايد پنجم يا ششم مي‌شد نه اين كه بيايد به انتهاي جدول بچسبد. آقاي كردي بايد شهامت داشته باشد. مربي اگر مي‌بازد نبايد باختش را به گردن بازيكن بياندازد. اين مربيان هستند كه مقصرند و نمي‌توانند از بازيكنان‌شان نهايت استفاده را ببرند. تمام صحبت‌هاي من در آن روزنامه صحبت‌هاي فني بود كه وي ناراحت شد و مي‌خواست تلافي كند. همين الان اعلام مي‌كنم مسئولان باشگاه پرسپوليس اگر نخواهند تيم فوتسال‌شان را نجات دهند، اين تيم در اين مرداب غرق خواهد شد.

 

خوراكچي در پايان تاكيد كرد: به خاطر تمام اين صحبت‌ها از تمام مربيان عذرخواهي مي‌كنم، اما مجبور بودم كه اين بحث‌ها را مطرح كنم چون آقاي كردي بايد خودش را در حدي كه هست باور كند. اگر اين طور نباشد، نمي‌تواند كار كند و تفكرات مربيگري‌اش به مسايل حاشيه‌اي مي‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)