پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه حضور یک مربی ایتالیایی در این تیم گفت: مربی ایتالیایی باید بداند که مربیگری در پرسپولیس سخت‌تر از یوونتوس و میلان است!

محمود خوراکچی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه جام فوتسال غدیر درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم به دلیل فسخ قرارداد غیرقانونی، گفت: پرسپولیس ثابت کرده است که به بازیکن متکی نیست و تصمیمی که مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس پس از فسخ قرارداد گرفته‌اند، کاملا منطقی است. این در حالی است که بیرانوند از دروازه‌بانان برتر تاریخ ایران است اما این بازیکن نباید با احساسات هواداران بازی کند. البته تصمیم سختی بود اما عقلانی و حرفه‌ای بود.

وی درباره شایعه حضور یک مربی ایتالیایی در پرسپولیس نیز اظهار داشت: با توجه به عملکرد اوسمار ویرا، توقع هواداران از سرمربی جدید بالا رفته است. اوسمار با وجود هجمه‌های سنگین پس از قبولی سرمربیگری، این پیشنهاد را پذیرفت و هم هواداران و هم پیشکسوتان از عمکلرد این مربی خیلی راضی بودند. امتیازهایی که پرسپولیس با اوسمار در نیم فصل دوم گرفت، بی‌سابقه بود. اگر قرار است مربی ایتالیایی جانشین اوسمار شود، باید بداند که کار کردن در پرسپولیس از کار در یوونتوس و آ.ث میلان هم سخت‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)