مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان ما توپ را از دو قدمي گل نمي‌كنند و اين موضوع ربطي به كادرفني ندارد.

 

محمود خوردبين درباره ديدار فردا با سپاهان اظهار داشت: بازي سختي است اما نياز مبرمي به كسب 3 امتياز داريم تا شرايمان در جدول بهتر شود. پرسپوليس هيچوقت از پيش باخته نيست. ما به اصفهان مي رويم تا با يك بازي خوب به امتياز لازم برسيم.

وي در جواب اين سوال كه چرا وضعيت پرسپوليس در فصل جاري خوب نبود گفت: من معتقدم پرسپوليس خوب فوتبال بازي مي كند. البته منظورم بازي با الوحده نيست چون در اين ديدار اصلا خوب نبوديم. در مجموع خوب بازي مي كنيم ولي در نتيجه گرفتن ناموفق بوديم. شما بازي با الاتحاد و ذوب آهن را تماشا كنيد، در اين بازي ها ما از فرصت هايمان بهترين استفاده را كرديم موفق هم بوديم.

سرپرست تيم پرسپوليس تصريح كرد: يكي از مواردي كه امسال پرسپوليس نداشت شانس بود. شما به بازي با بنيادكار دقت كنيد، بازيكن آنها كه چپ پا بود از گوشه هجده قدم ضربه زد و توپ به گوشه دروازه ما رفت اما آرفي توپ را از دو قدمي تحويل گلر داد. اينها باعث مي شود تغييراتي در روند تيمي بوجود آيد.

خوردبين درباره انتقادهاي برخي از پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس از كادر فني و علي دايي گفت: اعتقادي ندارم كه كادر فني مقصر ناكامي هاي پرسپوليس است. نگه داشتن احترام تمام پيشكسوتان پرسپوليس واجب است اما وقتي بازيكن توپ را از دو قدمي گل نمي كند و يا 5 توپ را خراب مي كند كادر فني چه تقصيري دارد؟ در اين مواقع كادر فني وظيفه دارد به تيم تمرينات ويژه دهد كه اين را مي كند.

سرپرست پرسپوليس خاطرنشان كرد: توره مهاجم سپاهان را ببينيد، از 5 توپي كه به دستش مي آيد 4 تاي آن را به گل تبديل مي كند ولي بازيكنان ما 10 موقعيت مي سازند اما ناموفق هستند. اين موضوع ربطي به كادر فني ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)