مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با برنامه‌اي كه داريم انشاءالله با دو گل اختلاف استقلال را در دربي 69 شكست مي‌دهيم.


محمود خوردبين اظهار داشت: خوشبختانه در اردوي كيش تمرينات بسيار خوب و منظمي را دنبال كرديم و با آمادگي لازم به ديدار تيم سرسخت ملوان خواهيم رفت.

سرپرست تيم پرسپوليس در خصوص دربي 69 كه 23 مهر برگزار مي‌شود گفت: من تقريبا در تمام دربي‌ها بودم و شايد يكي يا دو تا را نبودم، انشاءالله با اختلاف دو گل استقلال را شكست مي‌دهيم تا هوادارانمان را شاد كنيم.

 


خوردبين در خصوص ماجراي بازيكنان پرسپوليس و ماندن بازيكنان در آسانسور در جزيره كيش گفت: تمرين بازيكنان دير شده بود و همه از ترس اينكه جريمه نشوند سوار آسانسور شده بودند كه متأسفانه آسانسور دير پايين آمد. اتفاق خاصي نيفتاده بود و خوشبختانه مسئله حادي نيز نبود.

 

وي در ادامه در خصوص عدم نتيجه‌گيري تيم ملي ايران در ديدار برابر كويت عنوان كرد: به نظر من ارنج كادر فني تيم ملي اشتباه بود مخصوصا در نيمه اول. بايد از محمد نوري خيلي زودتر استفاده مي‌شد چون وي در حال حاضر بهترين هافبك رو به جلوي فوتبال كشورمان است.

خردبين ادامه داد: از نوري به خاطر اين تعريف نمي‌كنم كه الان در پرسپوليس بازي مي‌كند چون من هميشه عادلانه صحبت مي‌كنم اما اشتباهات فردي ملي‌پوشان ثابت كرد نوري بايد زودتر به ميدان مي‌آمد مخصوصا اشتباه فردي دروازه‌بان تيم ملي ما كه بسيار نمايان بود.

خوردبين در خصوص بازي ايران و برزيل گفت: اين بازي يك بازي تداركاتي است. در اين بازي 5 يا 6 گل بخوريم بالاخره بايد قبول كنيم بازي با بزرگترين تيم جهان را انجام داديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)