سکوبرت امروز عصر قرارداد امضاء می کند
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخي از مربيان در فوتبال ما حرف‌هايي تند از دايي را به زبان مي‌آورند، اما هيچگاه محروم يا ممنوع المصاحبه نمي‌شوند.

 

محمود خوردبين در خصوص ممنوع المصاحبه شدن علي دايي، خاطر نشان كرد: دايي واقعيت فوتبال ايران را بيان كرده است ، اما فدراسيون در مقابل اين مربي را ممنوع المصاحبه مي‌كند، چرا كه او حقايق را گفته است.

 

وي ادامه داد: فدراسيون بايد در اين خصوص با همه به يك شكل رفتار كند، چرا كه برخي‌ها انتقادات بسيار شديدتري مي‌كنند، اما هيچ مشكلي هم براي آنان درست نمي‌شوند.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: هنوز هيچ حكمي از سوي فدراسيون يا كميته انضباطي به باشگاه ابلاغ نشده است، اما در جلسه كميته فني باشگاه كه امروز برگزار مي‌شود در اين مورد بحث و تبادل نظر مي‌كنيم.

 

وي گفت: اگر دايي ممنوع المصاحبه شود به طور يقين براي حمايت از سرمربي تيم بيانيه‌اي صادر خواهيم كرد.

 

خوردبين شرايط تيم پرسپوليس را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: تيم با پيروزهاي چند هفته اخير در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و ما به طور يقين براي كسب ‪ ۳‬امتياز به كرمان مي‌رويم.

 

وي گفت: مس كرمان تيم بسيار خوبي است، اما بايد در اين ديدار پيروز شويم تا ابتدا جايگاه خود را مستحكم كرده و سپس به صدر جدول رده بندي صعود كنيم.

 

خوردبين در پايان از رسمي شدن قرار داد سكو برت مدافع اهل مالي با تيم فوتبال پرسپوليس در عصر امروز خبر داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)