مرجع خبری پرسپولیس : برخي روزنامه ها طي چند روز اخير مصاحبه اي را به نقل از محمود خوردبين منتشر كردند، با اين مضمون كه جدايي كريم باقري از پرسپوليس با نظر علي دايي بوده است.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز تعجب از انتشار چنين اخباري تاكيد كرد؛ به هيچ عنوان چنين اظهارنظري نكرده است و اخبار و مصاحبه هاي منتشر شده در اين خصوص، صحيح نيست.

 

خوردبين گفت: «در ورزشگاه آزادي خبرنگار يكي از شبكه هاي تلويزيوني در حضور ديگر خبرنگاران نزد من و حبيب كاشاني آمد و سوال كرد؛ جدايي محسن خليلي، شيث رضايي و كريم باقري كه به نوعي از قديمي ها و كاپيتان هاي پرسپوليس بودند با هم در ارتباط است؟

 

من به ايشان گفتم، اصل سوال شما درست نيست چرا كه جدايي اين سه بازيكن از پرسپوليس در مقاطع مختلف و به انحاي مختلف بوده است و ارتباط دادن اين موارد به يكديگر منطقي و درست نيست».

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس افزود: «من توضيح دادم كه جدايي شيث رضايي با نظر كادر فني بوده و عدم حضور كريم باقري در تمرينات با نظر و اراده خودش بوده است. جدايي خليلي از پرسپوليس هم به ابتداي فصل بر مي گردد و موضوع جدايي او، شيث و باقري، ارتباطي با هم ندارد».

 

خوردبين، تصريح كرد: «خدا را شكر در حال حاضر هم شيث رضايي به جمع تيم بازگشته و به اين ترتيب عيار چنين قضاوت ها و تحليل هايي مشخص مي شود. هرچه هست اين مسائل تاثيري بر كار ما در تيم و تلاشمان براي راضي كردن هواداران ندارد و منسجم تر از هميشه براي سربلندي پرسپوليس تلاش مي كنيم».

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)