مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نصرتي ضربه‌اي به مهاجم تيم ما زد كه اين مورد از چشم داور بازي پنهان ماند.
محمود خوردبين  اظهار داشت: در يك صحنه محمد نصرتي با وسلي‌ برزيليا برخورد كرد كه پس از اين برخورد نصرتي به دور از چشم داور ضربه‌اي به مهاجم تيم ما زد. در اين مورد ممبيني بايد با نصرتي برخورد مي‌كرد كه اين مورد از چشم او پنهان ماند، البته بين دو نيمه اين موضوع را به داور بازي تذكر دادم.
وي در مورد تيم تراكتورسازي گفت: آنها مانند هميشه خوب نشان دادند و در بازي ديروز نيز ما را اذيت كردند. بازيكنان پرسپوليس به خوبي از فرصت‌هايي كه داشتند استفاده كردند و روز كم‌اشتباهي را پشت‌سر گذاشتند.
سرپرست پرسپوليس با اشاره به اين كه مطمئنم تراكتورسازي حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت، تأكيد كرد: پرسپوليس بايد هميشه اين طور نتيجه بگيرد و در روزي كه حتي خوب هم بازي نمي‌كند، تيم حريفش را شكست داده و 3 امتياز مسابقه را كسب كند.
گفتني است در دقيقه 28 بازي برزيليا با خطاي نصرتي متوقف شد كه بنا بر اعتقاد مسئولان پرسپوليس داور بازي بايد به مدافع تراكتور كارت زرد نشان مي‌داد، اما ممبيني در اين صحنه به مهاجم پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
پرسپوليس با پيروزي 2 بر يك مقابل تراكتورسازي از هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال ايران با 23 امتياز در مكان چهارم جدول ايستاد و تراكتورسازي با اين شكست با 17 امتياز در مكان يازدهم جدول رده‌بندي باقي ماند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)