مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي بر تيم الاتحاد و حذف از ليگ قهرمانان اظهار داشت كه سرخ پوشان پايتخت با بدشانسي از دور مسابقات كنار رفتند.

 

محمود خوردبين اظهار داشت: از اينكه توانستيم برنده باشيم، خوشحالم اما حذف از ليگ قهرمان آسيا و از بين رفتن شانس صعود از مرحله مقدماتي بسيار ناراحت كننده است.

وي با بيان اينكه فوتبال اينگونه است، اظهار داشت: در بازي هاي گذشته خيلي خوب كار كرديم اما با بدشانسي نتوانستيم به دور دوم صعود كنيم حال آنكه اگر خوش شانس بوديم شايد امروز يكي از تيم هاي صعود كننده به دور بعد بوديم.

 

وي گفت: پرسپوليس هم اكنون در ليگ برتر فوتبال ايران شانس كسب سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و در جام حذفي نيز مي تواند با قهرماني دل هواداران را شاد كند.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ كاروان الاتحاد عربستان با جوسازي به تهران آمد و با شكست ايران را ترك كرد. بازي بسيار خوبي را انجام داديم و نشان داديم كه همواره برتر از عرب‌ها هستيم. آنها ترفندهاي زيادي به كار بردند اينكه به ايران نمي‌آييم و در نهايت به تهران آمدند و باختند. اما متاسفم كه حذف شديم. امروز بدترين خاطره من در ليگ قهرمانان آسيا است.

سرپرست پرسپوليس در مورد اينكه پرسپوليس دير به خودش آمد، گفت:‌ ما بازي‌هاي خوبي را انجام داديم در ازبكستان نيز يك امتياز گرفتيم اما در تهران برابر بنيادكار بي‌دقت بازي كرديم كه دلايل خاص خودش را داشت. پيروزي امروز به ما روحيه داد تا در جام حذفي و ليگ برتر با قدرت به كار خود ادامه دهيم و فصل را دست خالي تمام نكنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)