مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصارى فرد و محمود خوردبين رابطه نزديك و صميمانه اى را برقرار كرده اند. به نظر مى رسد تا انصارى فرد مديرعامل باشد، خللى به جايگاه سرپرست كهنه كار سرخپوشان وارد نخواهد شد. اين در حالى است كه از مدت ها قبل به انحاء مختلف هر از چند گاهى شايعه بركنارى خوردبين مطرح شده است و مجموعه اين مسائل دليل گفت وگوى ما با خوردبين بود.
اين روزها هر از چند گاهى به بهانه هاى مختلف صحبت از اين مى شود كه خوردبين به زودى از پرسپوليس جدا مى شود؟
بعضى ها دلشان اين طور مى خواهد اما من هنوز در خدمت پرسپوليس هستم و تا باشم هر كارى از دستم برآيد براى آن انجام مى دهم.


اگر آقاى كاشانى مى آمد و شما را كنار مى گذاشت چه مى كرديد؟
به سليقه مديرعامل احترام مى گذارم. بين ما هميشه احترام متقابل بوده است. البته خودم در اين باره شنيدم. كار خاصى هم نمى كردم.


فكر مى كنيد دليل چنين اقدامى، چه مى توانست باشد؟
نمى دانم. ما درباره موضوعى صحبت مى كنيم كه اتفاق نيفتاده است. همان طور كه گفتم احترام مى گذاشتم اما از بعضى دوستان اصلاً انتظار نداشتم كه بخواهند براى اينكار جلو بيفتند. اين مسأله است كه مرا ناراحت مى كند.


خواست هدايتى با تلاش براى حفظ كريمى را چقدر در اين مسأله دخيل مى دانيد؟
فكر نمى كنم در فوتبال كسى باشد كه نداند اصل قضايا چيست نيازى نيست كه من در اينباره صحبت كنم اما مى خواهم بگويم محمود خوردبين آدمى نيست كه بخواهد با هر شرايطى كار كند. پرسپوليس يك تيم قديمى است كه يكسرى اصول در آن به سنت بدل شده است. احترام به كسوت يكى از اينها است. اينكه هر كس بايد جايگاه خود را هم بداند، چنين است. پرسپوليس كه در فصل گذشته در ظاهر مشكل مالى نداشت، اگر نتيجه نگرفتيم به خاطر عدم رضايت اين مسائل بود. اگر قرار بود يك سال ديگر اين طور هواداران را رنج بدهيم، خودم مى رفتم.


يعنى حالا فكر مى كنيد، اوضاع پرسپوليس خوب است؟

براى رسيدن به وضعيت خود بايد تلاش كنيم و همدل باشيم. اين همدلى مهم است. اينكه تمام هوش و حواس باشگاه و تيم متوجه درگيرى هاى داخلى نباشد. بعد بايد تلاش كرد. الان اين همدلى به وجود آمده است خدا را شكر بعد از مدت ها آرامش داريم و بايد از خجالت هواداران در بياييم.

اما خيلى ها اعتقاد دارند كه پرسپوليس بايد از وسط هفته تمرينات را شروع مى كرد؟
من هم چنين عقيده اى دارم اما اگر از ابتداى تيرماه هم شروع كنيم، زمان كافى خواهيم داشت. به هر حال بعضى مسائل باعث شد وقفه اى در كار پيش بيايد اما الان كارهايى كه بايد هماهنگ شود با همفكرى سازمان و آقاى انصارى فرد به خوبى پيش مى رود.

با اينكه درخشان فصل آينده در كادرفنى باشد، مشكل نداريد؟
اين موضوع مطرح شده و هر زمان قطعى شود باشگاه رسماً اعلام مى كند. من و درخشان هم مشكلى نداريم. در همان ميهمانى چندى پيش پيشكسوتان كه به ميزبانى آقاى انصارى فرد صورت گرفت اختلاف تمام شد و با روبوسى همه چيز را فراموش كرديم.


راستى درباره اينكه مى گويند سن و سال شما بالا است چه نظرى داريد؟
بعضى ها فكر مى كنند قرار است من باز هم به عنوان مهاجم براى پرسپوليس بازى كنم اما به اطلاع آقايان مى رسانم كه قرار است من مدير و سرپرست تيم باشم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)