سرپرست سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اقدام باشگاه پرسپوليس در خور تحسين بود ولي مي دانم كه نام مرا با كراهت و از سر اجبار در فهرست چهره هاي ماندگار تاريخ پرسپوليس گذاشتند.

محمود خوردبين در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: اين درست است كه به خاطر رفتارهاي نسنجيده اي كه با من شد، از مسئولان باشگاه دلگير هستم چون احترام من را به عنوان با سابقه ترين فرد پرسپوليس حفظ نكردند، اما از سوي ديگر نمي توانم به كار خوبي كه براي معرفي چهره هاي ماندگار پرسپوليس انجام دادند، اشاره نكنم. كار خوب، خوب است، كار بد و نادرست هم بد است بايد هر 2 را گفتم. اينكه پرسپوليس در چنين كاري پيشقدم شد جاي تجليل و تقدير دارد، اين طرح براي هر كه بود و هر كسي شرايطش را فراهم كرد در نهايت به اسم پرسپوليس و مسئولان فعلي آن تمام شد؛ كار محمد رويانيان از اين جهت خوب بود و همانطور كه الان من اين را مي گويم انتظار مي رود مسئولان فعلي پرسپوليس هم به معناي واقعي بدانند چه زحماتي كشيدند نه اينكه براي كنار گذاشتن افراد نقشه بكشند.

رويانيان آنروز در آن جلسه كه قرار بود درباره ژوزه تصميم گيري شود، با من درست رفتار نكرد وقتي از او پرسيدم چرا بايد با آن شرايط از تيم كنار بروم؟
از من پرسيد چند سال است در پرسپوليس هستي، وقتي به او گفتم 30 سال است، گفت: چرا بايد شما هميشه در پرسپوليس باشيد.
اين چه حرفي بود، مگر من كارم را بد انجام مي دادم، الان چند نفر را آورده اند كه كار من يك نفر را انجام بدهند، در حاليكه باز هم نمي توانند وقتي يك مدير آنطور حرف مي زند معني آن اين است كه محيط را نمي شناسد.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: رويانيان ناراحت بود كه چرا من درباره دستمزد ژوزه حرف زده ام مگر با حرف من رقم قرارداد او بالا يا پايين مي رفت. احساس من اين است كه او پيشتر دنبال يك بهانه بود، من وقتي از پرسپوليس رفتم، همواره سعي كردم در صحبت هاي خودم از او حمايت كنم.

خوردبين اظهار داشت: من فکر مي کردم كه او بي تقصير است و به خاطر پرسپوليس مجبور است با مصطفي دنيزلي كنار بيايد، واقعيت دنيزلي چيزي غير از آن بود كه همه ديدند، در آن زمان خودم بهتر ديدم به خاطر پرسپوليس و حفظ احترام خودم به عنوان يك پيشكسوت، از اين تيم جدا شوم البته اگر خوب فكر كنيم، مي بينيم دليلي نداشت دنيزلي عليه من موضع داشته باشد بنابراين او را عليه من پر كرده بودند به او خط داده بودند و مي دانست كه نسبت به بي احترامي حساس هستم.

وي بيان داشت: من در آن زمان رويانيان را در اين مسئله دخيل نمي دانستم يعني فكر مي كردم بدون اطلاع او چنين کاري كرده اند، ولي بعداً به اين نتيجه رسيدم كه اگر هم دخالت نداشته، بدش هم نمي آمد كه بروم.

چهره ماندگار پرسپوليس اضافه کرد: حرف من اين نيست كه من حتماً بايد ادامه مي دادم ولي هر كاري دليلي مي خواهد، حداقل مي توانستند با من به شكل ديگري برخورد كنند. من مي دانم که چرا اسم من و حاميان اول پرسپوليس در بين چهره هاي ماندگار پرسپوليس نبود، چون مصاحبه كرده بوديم؟ اول گفته بودند از 10 نفر تقدير شود، بعد يكسري افراد به آن ها تذكر دادند؛ خيلي عجيب بود اولين كاپيتان تاريخ پرسپوليس و اولين كسي كه به عضويت پرسپوليس درآمد و در مجموع بيشترين سابقه فعاليت را داشته در اين فهرست قرار نگرفت؛ با تمام اين اوصاف در كنار تمام دلگيرهايي كه داريم از اين كار تقدير مي كنيم اميدواريم چنين برنامه هايي براي بازيكنان دهه هاي ديگر هم برگزار شود.

خوردبين درباره اينكه پيش از اين گفته بود، سرپرست تيم بايد تغيير كند، تصريح كرد: حرف من اين نيست كه سعيد شيريني بد است، اتفاقاً آدم خوبي است به ما بي احترامي نكرده است قطعا توانايي هاي زيادي هم دارد خيلي هم تلاش مي كند اما يك تيم و باشگاه زماني موفق مي شود كه همه سر جاي خودشان باشند، حتما من نبايد سرپرست باشم اما عقيده من اين است كه سرپرست پرسپوليس بايد يك پيشكسوت بزرگ و خوشنام باشد كه بازيكنان از نظر فوتبالي براي او احترام قائل باشند؛ در مجموع از اين كار تقدير مي كنيم، اي كاش آن شب علي دايي و فرشاد پيوس هم در جمع ميهمانان بودند.

پيشكسوت پرسپوليس درباره اينكه آيا فكر مي كند در آينده باز هم به عنوان سرپرست در پرسپوليس حاضر خواهد بود يا نه گفت: آينده را كسي نديده است اما در اين مقطع با اين افراد، بعيد مي دانم كه برگردم يعني اگر به من پيشنهاد هم بدهند باز هم برنمي گردم.

خوردبين خاطرنشان کرد: من يك عذرخواهي به خاطر آنچه براي من اتفاق افتاد طلب كارم البته اينطور نيست كه خوردبين هيچكس را نشناسد بلكه هيچوقت خودم را تحميل نمي كنم؛ عزيراني بودند كه مي خواستند به سرپرستي برگردم حتي به آقاي مالكي هم گفته شده بود و همچنين در يكي از جلسات هيئت مديره نيز مطرح شد ولي رويانيان با بازگشت من مخالفت كرد من خودم در اين ارتباط اصراري نكرده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)